

По метода на Капкан - с печат върху самозалепващо фолио,Юрий е реставрирал циферблатите на своите Урал. Лакирал и полирал циферите,положена нова светомаса на цифера и стрелките.Преди "освежаването"

След:



Кажете си мнението.
А светомасата е положена върху фолиото, така ли?kapkan написа:Изчистил е цифера,залепил е фолиото,лакирал и готово,нов
"ето и циферблат на самозалепваща хартия" гладка,здрава,прилича на найлоново фолиоDHM написа:Лак върху фолиотоТочно това не разбирам
Аз ще слага също,но ще е върху лака,ако се залее с лака не знам да не се прецакаLyubo_sr написа:А светомасата е положена върху фолиото, така ли?kapkan написа:Изчистил е цифера,залепил е фолиото,лакирал и готово,нов
Прав си.Човекът е процедирал по следния начин:снимал е собствените си часовници.Обработил е снимката с "редактор" както се изразява .Принтирал е на " изображение на пленке, к которой не пристает порошок принтера (зеркальное)" Тук varban да преведе по-точно какво фолио.Шлаѝфал стария циферблат.Залепил фолиото върху цифера,лакирал,полирал и след това е поставена светомасата. Вярно,че при увеличение се вижда "шум" на изображението,но пък е едно към едно с истинския циферблат като графика.Мисля да опитам какво ще се получи,но първо ще търся на Битака циферблат от Молния 15 камъка,че не искам да съсипвам Angelus -а.Seikosha написа:Моето мнение е,че крайният резултат кефи,макар да не съм привърженик на такива точно неща.Едно е като Капкан да си правиш самодел,за кеф,че и фамилен настолен,там върви,като знаем как са правили точно от картон и хартия едновремешните будилници,друго е когато е ръчен,Забележката ми е по-точно за това,че който е правил предпечата не го е направил професионално. Най-вероятно е използван Фотошоп,а той не става за предпечат на векторни изображения.Има други програми за тази цел, Корел например. В следствие на това явно и при не голямо увеличение се виждат как символите в краищата си са назъбени силно,е когато е на ръката няма да личи,но знаете,че такива часовници се гледат под лупа. Иначе като цяло,наистина се пораждат някакви идеи,като например да се смесят техники като отпечатване и последваща обработка,като състаряване,направа на маркери и т.н.
Иначе,при всички положения,часовниците са спечелили като визия,това е безспорно,аз дори бих им лъсннал и касите,за да не е контрастът така голям
Мисля,че лака ще помогне за състаряването на циферблата-например леко жълтеещ вид.DHM написа:Лак върху фолиотоТочно това не разбирам
Дали това не е основа, върху която не залепва тонера? И дали не е ползвал точно този метод за тонер-трансфер, за който писах в една друга тема и почти ме нарекоха фантазьор.. :) Дай целия текст.rosen_er написа:Принтирал е на " изображение на пленке, к которой не пристает порошок принтера (зеркальное)"
Искам да кажа,че като отвориш снимката от реставрирания часовник ,то тя е 4 пъти по-голяма отколкото е часовникът в деѝствителност.Намали и размера,така че цифера на монитора ти да стане 31мм и тогава ще имаш представа за реалния отпечатък.Seikosha написа:Росене,не можах да схвана последнотоГледах снимките на редактора,но не са добри,не знам защо,не са на фокус или резолюцията е лоша.Каквото и да се прави,назъбеното си е назъбено,личи си и когато е вече на часовника,има вероятност,да са били правени в неправилен размер,а после при отпечатването да се е наложило силно увеличение и от там да се е получило това.
Аз ще ти дам пример за точно обратното,виж таз картина,харесва ли ти?dreadx написа:Трябва да знаеш, че отпечатък с резолюция, която на екрана изглежда много добре си е отчайващо лош. Докато на екрана хубаво изображение е със 72 dpi, същото отпечатано ще изглежда добре на 300-600 dpi. Може би идва от факта, че екрана се гледа от разстояние, докато веднага си навираме носа в часовника, за да го огледаме в детайли отблизо. /Не става въпрос за часовници, но и за всякакви най-обикновени картинки./