Смени големината на шрифта



Публикувай нова темаДобави отговор Страница 1 от 1   [ 12 мнения ]
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017 18:51 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 763
Здравейте ,ще се опитам да покажа как да си направите балансово колело .Първо трябва да си намерите подходящ материал -търсих търсих и се сетих че от монета месингът е доста ковак -тоест нечуплив а еластичен и огъвайки се запазва формата си .
Изображение

Изображение
Да -наистина трябва да имате нещо под ръка с което да обстъргвате детайла -в моя случай ми се намира стрг.правите нужния диаметър и после пробивате отвор в центъра .-нужен да набиете оста . Двете кухини от двете страни на спиците махнах с трионче/ златарско/.
Изображение

Изображение
След пиленето ,като сте доволни видимо от резултата- минавате към занитване на оста във ринга .
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017 19:00 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 763
Ако не занитите здраво оста към ринга, просто няма да можете правилно да кривите ринга -за да достигнете нужното му балансиране .
Изображение
Трябва ви и такъв уред -осморка -на които да направите балансирането на самия баланс .Резултатът трябва да ви хареса на вас -след завъртане на баланса той трябва да не захожда видимо поне на око.
Изображение
И накрая идва и проверка на утежняване по периферията му
Изображение Тук се вижда че балансовата везна е наклонена а балансът е в покой -той не се развърта и не изпадва от челюстите по наклонът им-за мое голямо съжаление .
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017 19:10 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 763
А сега, за да него окепазя ще помисля малко как да отнема от утежнената долна страна на обръча -за да стане той малко по лек и да се получи цялостно въртене и изпадване от везната.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017 21:09 
Аватар

Регистриран на: 14 Яну 2014 20:33
Мнения: 424
Ко речи?!? :o :o :o
/Да не се обиди някой, исках да кажа, че темата е само за отличници/


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017 22:41 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 20 Яну 2012 22:02
Мнения: 4183
Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
icon_clap
Майсторе!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 15 Май 2017 22:59 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 763
7 стотни -бе единия от проблемите .Имаше несъответствие в дебелината по периферията .
Изображение

Изображение
Абе общо, балансирането отиде около 20 минути .
Изображение
Изображение
Крайния резултат ми хареса -независимо че стана малко като швейцарско сирене.След леко побутване баланса бавно -бавно се развърташе и накрая изпада от везната.
Изображение Внимавах дупките да са само от долна страна.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2017 10:29 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 04 Яну 2012 22:27
Мнения: 1237
Браво за добрата работа, но според мен баланса трябва да се балансира заедно с импулсната ролка.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2017 11:24 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 763
Абе- и да и не ,самата ролка не се утежнява от импулсния камък защото има точно над него издълбано легло за копието на анкера .Ама защо никой не каза да не дупча обръча ада се пробвам да препиля едната спица ?Сега като гледам предпоследната снимка го видях-...... icon_crazy :redface


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 16 Май 2017 22:08 
Напреднал

Регистриран на: 14 Юни 2012 17:05
Мнения: 1077
Местоположение: Варна
Извинявам се за закъснението, не съм преглеждал форума от неделя.
Първо - браво за ентусиазма! Принципно всичко се прави точно така, само мястото за спиците обикновено се стругова по-тънко, примерно 3 десети.
"Ако не занитите здраво оста към ринга, просто няма да можете правилно да кривите ринга -за да достигнете нужното му балансиране" - не е разумно да се дъжи баланса за оста и да се притиска ринга с цел да се изправи ако замята. Дори и да е много здраво занитен, може да се отхлаби и даже да се изкриви оста. Правилно е да се кривят само спиците, с инструмент, който може да ги захване на всяко място, без да се опира в ринга. Не трябва да се упражнява усилие върху занитването.
Уравновесяването при този тип баланси се прави точно с такива отвори от долната страна на ринга. Обаче когато струговането е направено точно, не се налага да се отнема толкова материал. Но като за първи опит е супер. Уравновесяването е винаги след като е поставена ролката.
Накрая - разумно е да се използва някой баланс от донор с подходящи размери, с неговата си спирала. Прави се нова ос и се ползва оригиналната ролка ако я има. Така се спестява подбора на спирала и изработването на колелото на баланса. Гладък баланс се прави много по-лесно от винтов, а да се направи компенсационен баланс и да се настрои е цяло изкуство


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Май 2017 06:24 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 763
Да .Благодаря много за ценната информация .Сега като се замисля, може би при последното вадене и слагане на заготовката -при самото обстъргване на размера на спиците -е станало не добро поставяне в челюстите . И разбира се от там идва и разликата в утежняването по периферията . Абе това ми е бял кахър , пробвах се с направа на баланс и си викам че ако мога да го направя -ще мога да се пробвам и на ос от типа цилиндър .Имам една антика -страшно много ме кефи .Целия цилиндър за съжаление обаче е изяден от ръжда.
Изображение

Изображение

Изображение

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Май 2017 08:23 
Напреднал

Регистриран на: 14 Юни 2012 17:05
Мнения: 1077
Местоположение: Варна
Понеже ти е мерак да ги правиш сам, може да пробваш да намериш игла за спринцовка с такъв диаметър като цилиндъра. Основната идея е от една страна тръбичката да влиза свободно в разстоянието между зъбите на ходовото колело, и от друга - самият зъб да влиза свободно вътре в тръбичката. Тогава тръбичката е подходяща. Остава да се изпили прозореца - в горната му част се изрязва 1/2 от окръжността, а в долната - 3/4. Трябва ръбовете на горната част много грижливо да се заоблят. Накрая - тампоните...
Ако няма такава игла, значи може да се направи тръбичката изцяло, като първо се пробива отвор с малко по-тясно свредло и после се стругова - първо отвътре, после отвън. Но е много трудно да се полира както трябва отвътре.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 09 Сеп 2017 05:56 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 763
а


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Публикувай нова темаДобави отговор Страница 1 от 1   [ 12 мнения ]


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Начало