Смени големината на шрифта



Публикувай нова темаДобави отговор Страница 2 от 3   [ 33 мнения ]
Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Мар 2018 21:18 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 761
Ха ха ... този цилиндър е съвсем реален! Но ,не е мое произведение -За голямо съжаление! В такива случай наистина ти трябва най различни пилички . Единствено мога да ти кажа че набития долен тампон по принцип не се мести повече -Горния е с по високо стъбло и чрез него би трябвало да постигнеш размер по височина като го наместиш .Тука само Невен може да ти казва повече !- И наистина е вярно че цилиндър направен от игла е по труден за изработване -просто много по лесно се криви .Точно и за това Невен ти каза че е добре вътре в тръбичката да има поставен почти плътно бронзов прът при рязането на каналите .Повечето часовникари ползват готови заготовки -май само ние в България си ги майсторим ! :b


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2018 00:26 

Регистриран на: 27 Сеп 2015 20:29
Мнения: 562
Къде има такива заготовки?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2018 10:50 
Аватар

Регистриран на: 01 Мар 2015 23:39
Мнения: 505
Тук:
https://www.ebay.de/itm/Cylinder-Modell ... Sw6ctatmyk


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2018 15:31 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 761
Заготовки като готови тампони има навсякъде из Ибей -Въпроса е че струват пари .Имам няколко пликчета но по принцип се продават готови цилиндри и то пакетирани по 10 - броя в пликче -обвити с омазнена хартия и интересното е че трябва доста да се постараеш в разчитането на номерата им за да не се окаже че си взел някакви миниатюрни цилиндри високи 2-3 мм които се слагат в дамски ръчни часовници - принципно можеш и да намериш точния цилиндър но той ще ти излезе към 10 евро на парче и ядовете докато пристигне . Готови тампони с различен диаметър също има но и те са си пари 50- 200-300 лв. И пак човек опира до направата им -стига да разполага със Стругче ! :b


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2018 15:55 

Регистриран на: 27 Сеп 2015 20:29
Мнения: 562
Стругче има....въпроса е, че трябва опит точно за изработката на този вид оси! Ще се мъчим, че каквото стане!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 03 Апр 2018 12:28 

Регистриран на: 27 Сеп 2015 20:29
Мнения: 562
Това направих до момента. Не знам обаче разреза колко трябва да е широк, или с други думи колко трябва да е височината му?
Изображение

Изображение

Имам фрезови диск който се закача на струга така..
Изображение

Мисля, че с този диск ще мога да направя по-малкия разрез!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2018 06:41 
Напреднал

Регистриран на: 14 Юни 2012 17:05
Мнения: 1076
Местоположение: Варна
Ако си представиш добре как работи този ход, тогава ще можеш да си отговориш на въпроса. Ще опитам да помогна с една картинка, която нарисувах в Пейнт.

Изображение

Зъбите трябва да попадат в синята област, а самата табла - в жълтата. Колкото по-в средата на областите попадат - толкова по- професионално. Но за това колко добре ше работи е важно само просто да попадат в областите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2018 08:07 

Регистриран на: 27 Сеп 2015 20:29
Мнения: 562
Да разбирам, че синята област е 1/2 изрязаната част а жълтата област 3/4 изрязаната част или бъркам?


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2018 13:12 

Регистриран на: 07 Яну 2015 21:50
Мнения: 761
Точно си разбрал .И за протокола следя темата с голям интерес ! icon_clap


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 04 Апр 2018 18:30 

Регистриран на: 27 Сеп 2015 20:29
Мнения: 562
Работим по въпроса!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2018 11:30 

Регистриран на: 27 Сеп 2015 20:29
Мнения: 562
А какви са условията при набиването на оста? Спомням си, че имаше пак нещо, което трябва да се знае!


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2018 22:54 
Напреднал

Регистриран на: 14 Юни 2012 17:05
Мнения: 1076
Местоположение: Варна
Освен това да не изкривиш цилиндъра, да докараш височината на колелото така, че да не опира никъде, симетралата на отсечката, свързваща краищата на полуокръжността да минава през оста на колелото в равновесно положение на баланса... Друго не се сещам.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 07 Апр 2018 12:34 

Регистриран на: 27 Сеп 2015 20:29
Мнения: 562
Почти съм готов с цилиндъра. Надявам се да съм нацелил дължината на самия цилиндър. Сега ми остава да направя втулка за цилиндъра и след това да направя горен тампон. Надявам се да е днес, но не се знае дали няма да ми излезе работа! Весели празници!
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Публикувай нова темаДобави отговор Страница 2 от 3   [ 33 мнения ]
Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  
cron


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Начало