Страница 1 от 1

Затягане на лагер на ротор. Замяна на лагер. Davosa ETA 2834-2

Публикувано: 16 авг 2020 13:25
от atanweb
Здравейте,
Кратък въпрос?
Има ли метод за затягаене на лагер който хлопа?
Нещо със замбалъка? или е по добре да търся нов лагер/ротор?
ЕТА 2834-2

Изображение

Изображение

Re: Затягане на лагер на ротор.

Публикувано: 16 авг 2020 15:21
от atanweb
Намерих едно подходящо клипче
https://youtu.be/FL-MC4TKp84
за момента съм на мнение, че вероятно ще се наложи да поръчам нов лагер.
Но преди това може да опитам да стегна стария, тъкмо ще разбера дали има ефект.

Re: Затягане на лагер на ротор.

Публикувано: 16 авг 2020 16:07
от stepona555
Един сачмен лагер тръгне ли към кофата не трябва да му се пречи , всякакво "стягане" е много временно решение , с последващо още по голямо износване и хлопане , докато успее да счупи първата сачма , после е лесно с останалите.
Представи си го като лагер на предно колело на колата който хлопа и вие здраво , ще тръгнеш ли по магистралата , до ъгъла може бавно , ама това не значи че не е за смяна.

Re: Затягане на лагер на ротор.

Публикувано: 16 авг 2020 18:39
от miroman
Как ги различавате кой от какъв калибър е?

Ако някой от тези (или всичките) ти върши работа, пиши да ти го (ги) пращам:

Изображение Изображение

Поздрави, Миро.
atanweb написа:
16 авг 2020 13:25
Здравейте,
Кратък въпрос?
Има ли метод за затягаене на лагер който хлопа?
Нещо със замбалъка? или е по добре да търся нов лагер/ротор?
ЕТА 2834-2

Изображение

Изображение

Re: Затягане на лагер на ротор.

Публикувано: 16 авг 2020 19:54
от atanweb
Ехааа,
Миро благодаря!
За съжаление, този дето търся е с 5 сачми в лагера и са надпис 25 камъка.
А дори и да извадиш отнакъде такъв, не знам дали ще е точно същият. Рискът да не стане остава, както и, че може да не е в добро състояние.
Ще поръчам нов лагер вероятно!
Още веднъж - Благодаря!

Re: Затягане на лагер на ротор.

Публикувано: 22 авг 2020 10:52
от atanweb
След като премина профилактика и монтаж на нов лагер заприлича на часовник.
Лични впечатления.
Не ми се рови сега да търся информация за марката, но вероятно в главният и офис повечето са азиатци.
Механизма е хубав ЕТА 2834-2, но корпусът не е особено пипнат.
Безела е без особена водозащита.
Задният капак отново е на клик без винт разчитащ на едно уплътнение. Не бих си мил ръцете дори с него.
Коронката е впечатляваща. Удобна за часовник който е само с ръчно навиване, но за автомат е твърде голяма.
Дизайна на циферблата е много добър. Перфектна четимост. Стрелките също са възможно най-добрите бели и матови. Без излишен бласък.
Снимки и изпращане към собствника.

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Re: Затягане на лагер на ротор.

Публикувано: 22 авг 2020 12:13
от stepona555
Не си споменал единственото което изпъква в тоя хомаж или както там им викат и то е каишката , къде ги намирате тия хубавини.

Re: Затягане на лагер на ротор. Замяна на лагер. Davosa ETA 2834-2

Публикувано: 22 авг 2020 21:04
от Lyubo_sr
Екстра е и каишката, Сашо им хвана цаката.
Бих се радвал ако обърне внимание на ръбчетата.

Изображение

Re: Затягане на лагер на ротор. Замяна на лагер. Davosa ETA 2834-2

Публикувано: 22 авг 2020 21:58
от atanweb
Вие пък за каиша се хванахте.
Ръбчетата ги правя каквито ми падне, гладки, рошави, ръмбави, груби, гумирани *с течна япоснка гума, вакса-восък изпечени.
Тази ми е била в главата, като, че е правена когато сменят полковете на фронтовата линия.
т.е. единият полк отива 1000 човека за 3 дни на първа линия, след това го изтеглят 15км навътре за 3 дни за да се запълнят 50% липси които са направили при преброяването. По това време на първа линия отива друг полк.
Та в тези два-три дни на пълно празноглавсто и единствено чудене защо подяволите се случва това, войниците пушат, но не тютюн, че той е за главнокомандващите ами букова шума и успяват да отидат на проститутка която приема по 1 на 10 минути и който успее - успее. Обикновенно са били стари лелки бивши краварки. Разбира се осигурена по военно нареждане. В останалото време войниците се кърпят или търсят по здрави обувки сред загиналите в лазарета. Там някъде някой седи и шие каиш, но няма вакса, няма течна гума, няма махагоново дърво за полиране.
Каквото излезе. То е важно да издържи още 3 дни.
за справка - Ремарк! - На западният фронт нищо ново!

Да на снимките изглежда гадно.
Наистина виноват съм. Последните ги правя като сека ръбовете с инструмент за това, ама инструмента ми е китайски и не е остър и засича по време на рязане на ръба, от това засичане става тая грозотия. До преди няколко седмици ръбовете ги махах с шайба на мотор, но вдига много прах от кожата в стаята. Където пък две причини ме спряха да го правя. Това е стаята на синът ми който е приютил работилницата ми, а той е малко алергичен *борим се ще мине.
И другото, е че на масата винаги има по нещо за ремонти и всички механизми и инструменти потъват в прах.
Май ще спра въобще да махам ръбовете, ами само ще ги заглаждам. Да не ми пука дали на юнака с голямата Давоса му дращи. Важното е да му обясниш, че така е драскало и на вониците някога. Ще си умре от кеф!

Лирично нали?!