Страница 1 от 1

Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.

Публикувано: 05 яну 2022 19:08
от atanweb
Здравейте,
Забелязах, че нямаме подобна тема за "паяци'
Да започнем с това, че има случай в които без такъв инструмент е рисковано. И обратно с такъв инструмент е по чисто, по безопасно и все пак дава повече възможности да свиете едно плекси така, че да стане.
Години наред съм слагал стъклата на ръка с обло тъпо ножче, но е имало случай в които съм се борил много за да успея, Случвало се е да повредя някое ново стъкло при монтаж без паяк или преса.

Силно препоръчвам.

Забелязах, че има инструменти тип паяк на приемливи цени. Китайски или стари часовникарски все отнякъде изпадят. просто се оглеждайте за такъв ако все още си нямате.

Ето ги моите паячета...
Два стандартни и един лилипут за дамски. *благодарсности на Иван за съдействието.
:thumbup:

Изображение Изображение Изображение

направих темата и за нещо полезно надявам се.
Имах един стар по голям паяк който може би е от първите китайски... не знам.
Но беше без бумен ринг. Т.е. зъбите му не се връщат самостоятелно което го прави почти невъзможен за работа.
Наскоро като сменях маслото на колата забелязах, че на филтъра има такъв ринг и веднага го присадих на паяка.
Пасва перфектно! Може би по добре и от оригиналното което не знам как е било, но това ще изкара много.

ей за такива пръстенчета става въпрос.

Изображение Изображение

Ето как стана при моя.

Изображение Изображение Изображение

Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.

Публикувано: 05 яну 2022 20:24
от agrozev
Досега съм си купил два паяка, китайски, от Ebay. И с двата не можах да се справя до момента.
Ходих при познат часовникар да му видя инструмента и се оказва че моите са със затъпени остриета на челюстите и не могат да хванат стъклото, изпускат го. Трябвало да ги заточа...
Ще чакам да излезе по аукционите някой стар часовникарски "паяк"...

Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.

Публикувано: 07 яну 2022 17:24
от ivan_p_uzunov
да , ръбовете които законтрят стъклото трябва да са остри . Повечето от паяците са с по -малко от 16 крака и не са за предпочитане . -Когато се купува трябва да се гледа на снимките и да се броят краката .
Изображение
Също така има и различни спомагателни поставки към тези паяци -При тях също трябва да се знае за какво стъкло ще се ползват .
Изображение :b

Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.

Публикувано: 09 яну 2022 07:59
от stepona555
atanweb написа:
05 яну 2022 19:08

Имах един стар по голям паяк който може би е от първите китайски... не знам.
Но беше без бумен ринг. Т.е. зъбите му не се връщат самостоятелно което го прави почти невъзможен за работа.
Наскоро като сменях маслото на колата забелязах, че на филтъра има такъв ринг и веднага го присадих на паяка.
Пасва перфектно! Може би по добре и от оригиналното което не знам как е било, но това ще изкара много.

ей за такива пръстенчета става въпрос.

На бългаски мисля че се казваше О пръстен тоя вид уплътнение.
Дано да изкара дълго , по принцип не е предвиден да се използва като ластик , обратно ,обикновенно стои притиснат между двете повърхности които уплътнява.
:b

Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.

Публикувано: 09 яну 2022 08:23
от rosen_er
На китайски паяк съм виждал най-обикновен канцеларски ластик от по-дебелите.И работеше.

Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.

Публикувано: 09 яну 2022 19:11
от stepona555
Аз на най обикновенни дебели европейски пачки съм виждал доста тънки ластици и работят съвсем коректно , .... докато се скъсат .
Край на спама