Ползвам твойта снимка:
Болтовете, обозначени с червено, крепят бутоните и коронката.
После сваляш ринга с джама и завърташ двата фиксатора, оградени с зелено, до освобождаване на машината от рамката.
Циферът се освобождава с други два фиксатора, оградени със сини кръгчета.
След това може да пробваш това-онова.
Първо можеш да пощракаш голата машина. Тук-таме да капнеш бензинец, най-паче в кухата ос на секундата - може да тръгне. Тогава дертът е старо олио в механизма
Ако не - извади оста на червената секунда. Тя лесно се вади.
Ако машината тръгне, значи е от крива и/или мръсна ос.
Ако пак не ще, може да отцепиш часовниковия от хронографния механизъм. Това става, като махнеш паразитното колело, което има регулируемо зацепване.
Това последното можеш да го направиш и без да вадиш машината - само на свален заден капак.
И червената секунда можеш да извадиш така.
Аз поне пет-шест Слaви така съм ремонтирал. Щото пълна профилактика на такава машина е бая играчка за аджамия като мене.
Пък и мноооого бензин ще иде - тази зверюга в капачки от сироп и във формички за лед не се хваща
Да, и си приготви друг комплект отвертки. Всичко е голямо и яко стегнато.
Дано да не съм написал елементарни работи.