Смени големината на шрифта



Публикувай нова темаДобави отговор Страница 7 от 17   [ 254 мнения ]
Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2017 09:34 
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2013 13:35
Мнения: 231
с новите конци (ударението на "о")
22мм кожа кобур
Изображение

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2017 22:08 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 20 Яну 2012 22:02
Мнения: 4258
Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Много хубаво ги шиеш. Получава ти се страхотно.
кОнците 0,8мм ли са?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 04 Юли 2017 22:33 
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2013 13:35
Мнения: 231
Мерси, определено конеца е от голямо значение. Восъчния който ползвах досега се сплесква и не се получава яко. Това е полиестер, дебелина 10/3 незнам колко мм може и 0.8 да е. А и в последно време ползвам вилици, допреди както е видно дупчех на ръка с шило, с оглед работех по нощите и няма време за блъскане с чука.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2017 13:31 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 20 Яну 2012 22:02
Мнения: 4258
Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
До колкото мога да разпозная стъпката на вилиците ти е 3мм. Пробвай с 4мм.. дори с 5мм се получава страхотно. Може и по-дебел конец да се сложи при стъпка 5мм. изглежда много "яко" типично в стил на твоите АММО каишки.
Аз първите ги правих със стъпка 3мм и дебел конец 1мм плосък восъчен. Както казваш - сплесква се, цапа се, сбутва се... няма място за него при стъпка 3мм. После пробвах на 4мм стъпка (вилици) и конец 0,8мм става супер. После пробвах и 5мм стъпка (вилици) и там 1мм дебелина се подрежда най-добре. Може и восъчен може и без восък,, като в последствие го овосъчавам отгоре при самият финиш.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2017 15:49 
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2013 13:35
Мнения: 231
Да стъпката ми е 3.38mm, вилиците са само с такъв размер n_thumbsup

Изображение
правят отвор черта под ъгъл. Имам и други които са тип ромб, но пак са 4мм, тях почти не съм ги ползвал, понеже се изкривиха още в началото като съм бил върху една дъска кухненска бамбук.Явно им е била твърда.
Пък тези 3,38 пак счупих 2ката, но са много остри всеки път се режа като ги вадя.

тази примерно е със 5или6мм спейсинг, дупчен с шило на ръка, горе долу става, но пак не ми харесва восъчния конец, освен че се работи супер лесно с него. Този полиестерния трудно влиза в иглата, трябва да направиш възел, който се задръства на почти всеки отвор.. хахаха

Изображение

Някой ако продава натурален бланк 2,5мм, бих правил партия за полвин квадрат.
Уморих се с аммо кожата..

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2017 22:51 

Регистриран на: 18 Мар 2013 22:48
Мнения: 78
Скоро взех натурал 2 мм, ако имаш интерес драсни ЛС


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2017 22:56 

Регистриран на: 18 Мар 2013 22:48
Мнения: 78
Вместо вилици, фрезист ми нарави това шаблонче.
3мм от ръба, отвори 1мм, стъпка 5мм. Маркирам, после си правя отвори с каквото взема.
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2017 07:44 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 20 Яну 2012 22:02
Мнения: 4258
Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Това приспособление е много хубаво. Линията винаги ще е права.
Обаче вилиците правят коси отвори под 45 гр. Спрямо страната на каишката. Също така и самите отвори са правоъгълни или ромбовидни.. както показа вече Везира и в тези отвори конеца се подрежда много добре при правилно шиене. popayo твоите каишки са страшно готини. Правиш ги някак изпипани и довършени без да са претрупани. Не знам как точно успяваш да ги шиеш така хубаво без вилица, но определено ме вдъхновяват каишките ти. Аз правя едни такива шашави, но такива се търсят и продават. За мен си правя по класически и гледам да са ми удобни.
Радвам се, че я има тази тема. бях обещал да направя снимки или въобще някакво описание за работата по направата на каишка... и ще се опитам ...скоро.
Поздрави!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2017 08:08 

Регистриран на: 18 Мар 2013 22:48
Мнения: 78
Благодаря за оценката.
От разни места съм си намерил сарашки игли с различно сечение. Една игла си направих от шевна машина ,но сглупих при едно нагряване и сега е разкалена и всеки път върха и се подкривява.
Засега не правя нищо, много е топло и наблягам на бирата. :b
Когато остане време ще снимам разни неща които ползвам.

Весело лято на всички!


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2017 13:00 
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2013 13:35
Мнения: 231
popayo написа:
Скоро взех натурал 2 мм, ако имаш интерес драсни ЛС

:b другата седмица заминавам на море и понатам ще ти пиша ако е останал да го пробвам. Мерси
Без хубави инструменти се работи трудно... Но както Popayo каза много в топло и аз си почивам повече

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2017 10:29 
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2013 13:35
Мнения: 231
как правите каишки тип 26/24, 24/22....
Налага ми се, а нещо не се получава. С шаблон ли ?

:(((

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2017 14:56 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 20 Яну 2012 22:02
Мнения: 4258
Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Предпоалгам с шаблон ще е най-добре. Има хора дори имат специална форма с остри ръбове и на преса отрязва точните парчета кожа, но аз и ти нямаме "още" такива екстри ;-)
Аз отрязвам цяло парче например 24мм на 140-145мм (това с каишка с лицев слой различен от вътрешният)
Отрязвам и парчето което ще е от вътрешната страна по късо с 20мм т.е. 24/120мм. Слепвам по обичайният начин, изчаквам да хване здраво между страниците на дебела книга или две плоскости стиснати с яки щипки.
Оставям например 55мм с широчина 24мм от началото на каишката там където е тунелчето за патента.. След това отрязвам по един милиметър от двете страни до края на каишката (т.е. останалите 65мм) където ще са дупките за да се провира през катарамата 22мм.
Там където се явява разликата между 24 и 22мм оформям на ръка като правя срез под формата на малка дъга не по голяма от 6-7-8мм. А пожелание може да я скосиш по диагонал чак до тунелчето на патента. зависи каква визия целиш.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2017 15:51 
Аватар

Регистриран на: 13 Мар 2013 13:35
Мнения: 231
Ха да, представяш ли си преса да имам, манифактура.
Това не знам дали си го гледал, яко е.

https://www.youtube.com/watch?v=6MT9hc_iW-Q

И аз така си мисля 24 на цяло и с шкурка, пък ако не стане няма да приемам повече такива неща :mrgreen: lol2

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2017 18:07 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 20 Яну 2012 22:02
Мнения: 4258
Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Да.. това е един от клиповете в които съм виждал тези 'матрици". Благодаря,че сподели линка, беше ми интересно да го гледам след толкова време отново. Преди му се възхищавах на човека за всичко. Сега забелязвам, че съм в правилна посока. Липсват ми големия гардероб с кожи (включая екзотични) и някоя друга машинка, която обаче замествам с ръчна работа. Между другото сега му намирам кусури на майстора, ама незначителни разбира се ;-)
Също така в клипа се вижда, че без запечатка на ръбовете при луксозните каишки не може. Задължително е течна гума. Аз затова правя рядко луксозни каишки. Няма разнообразие при тях, не мога да творя и да ги правя уникални. Също така при снимане за продажби изглеждат като 99% от продаваните китайски в паричен диапазон по нисък от колкото ме удовлетворява да продам изработената от мен.
Затова смело напред. Проба след проба. Важното е, че се забавляваме.
Днес ударих на греда. Спечелих една стара кожена чанта с прекрасен цвят за каишки. Щяха да излязат поне 30 броя.... но се оказа от изкуствена кожа. Не можах да я изтърпя и веднага я метнах в контейнера.
Тук захладня, желанието за каишки тепърва ще се засилва. И за майсторите и за потребителите.
Аз качвам обещаното клипче, за това как "изпичам" ръбовете на хром-дъбена.....
Горе долу става....
Изображение
Изображение
Изображение

http://imgur.com/a/PWDY3

Едно клипче за съжаление с лошо качество.
качва сееее...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
 Заглавие: Re: КАИШКИ
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2017 18:57 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 20 Яну 2012 22:02
Мнения: 4258
Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
https://youtu.be/fJYnGp1nDns


_________________
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Публикувай нова темаДобави отговор Страница 7 от 17   [ 254 мнения ]
Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Следваща


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Начало