Руски часовници
http://chasove.com/

КАИШКИ
http://chasove.com/viewtopic.php?f=58&t=322
Страница 7 от 21

Автор:  atanweb [ 05 Юни 2017 22:07 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Още веднъж поздравления за доброто изпълнение.
Много хубаво се е получило. Собственикът е преценил добре и е избрал подходящата каишка.

Автор:  Vesire [ 07 Юни 2017 11:28 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

добре, но как се води - марка, дебелина...плетен ли е сукан ли е, лошото е че нямам никакво време. магазинчетата окито съм ходил нямат толкова дебел.. в бея пак без да видя не смея да поръчвам.

още малко амота

Изображение

Автор:  popayo [ 11 Юни 2017 17:57 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Ето така ако става ясно.
Последна снимка е ориенрир за количеството.

Автор:  popayo [ 11 Юни 2017 17:59 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Автор:  Lyubo_sr [ 11 Юни 2017 21:01 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

@ Vesire- може да пробваш от тези:
http://tinkoknives.com/cat/kopcheta/page/3/

Автор:  Vesire [ 12 Юни 2017 10:25 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Благодаря ви, ще потърся.

Автор:  Lyubo_sr [ 19 Юни 2017 22:39 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Lyubo_sr написа:
@ Vesire- може да пробваш от тези:
http://tinkoknives.com/cat/kopcheta/page/3/

...или тези:
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... 0%B0%D0%BD

Автор:  Vesire [ 20 Юни 2017 09:09 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Lyubo_sr написа:
Lyubo_sr написа:
@ Vesire- може да пробваш от тези:
http://tinkoknives.com/cat/kopcheta/page/3/

...или тези:
https://bazar.bg/%D0%BE%D0%B1%D1%8F%D0% ... 0%B0%D0%BD


Мерси, но аз восъчни имам като тези една камара, не искам такива, искам полиестер.
Купих 4 макари, ама скъпо излиза към 50 кинта. 10/3 дебелина добре е, харесва ми повече стои като конец, восъчния се сплесква..

e такива, но на парче не се продава, само макари по 900 нагоре метри

Изображение

Автор:  Lyubo_sr [ 20 Юни 2017 16:52 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Vesire написа:
...но на парче не се продава, само макари по 900 нагоре метри

Колко каишки са това? :redface

Автор:  Vesire [ 21 Юни 2017 20:36 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Ми ако отива по метър и малко на каишка, имам доживот :)

Автор:  Vesire [ 04 Юли 2017 09:34 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

с новите конци (ударението на "о")
22мм кожа кобур
Изображение

Автор:  atanweb [ 04 Юли 2017 22:08 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Много хубаво ги шиеш. Получава ти се страхотно.
кОнците 0,8мм ли са?

Автор:  Vesire [ 04 Юли 2017 22:33 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Мерси, определено конеца е от голямо значение. Восъчния който ползвах досега се сплесква и не се получава яко. Това е полиестер, дебелина 10/3 незнам колко мм може и 0.8 да е. А и в последно време ползвам вилици, допреди както е видно дупчех на ръка с шило, с оглед работех по нощите и няма време за блъскане с чука.

Автор:  atanweb [ 05 Юли 2017 13:31 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

До колкото мога да разпозная стъпката на вилиците ти е 3мм. Пробвай с 4мм.. дори с 5мм се получава страхотно. Може и по-дебел конец да се сложи при стъпка 5мм. изглежда много "яко" типично в стил на твоите АММО каишки.
Аз първите ги правих със стъпка 3мм и дебел конец 1мм плосък восъчен. Както казваш - сплесква се, цапа се, сбутва се... няма място за него при стъпка 3мм. После пробвах на 4мм стъпка (вилици) и конец 0,8мм става супер. После пробвах и 5мм стъпка (вилици) и там 1мм дебелина се подрежда най-добре. Може и восъчен може и без восък,, като в последствие го овосъчавам отгоре при самият финиш.

Автор:  Vesire [ 05 Юли 2017 15:49 ]
Заглавие:  Re: КАИШКИ

Да стъпката ми е 3.38mm, вилиците са само с такъв размер n_thumbsup

Изображение
правят отвор черта под ъгъл. Имам и други които са тип ромб, но пак са 4мм, тях почти не съм ги ползвал, понеже се изкривиха още в началото като съм бил върху една дъска кухненска бамбук.Явно им е била твърда.
Пък тези 3,38 пак счупих 2ката, но са много остри всеки път се режа като ги вадя.

тази примерно е със 5или6мм спейсинг, дупчен с шило на ръка, горе долу става, но пак не ми харесва восъчния конец, освен че се работи супер лесно с него. Този полиестерния трудно влиза в иглата, трябва да направиш възел, който се задръства на почти всеки отвор.. хахаха

Изображение

Някой ако продава натурален бланк 2,5мм, бих правил партия за полвин квадрат.
Уморих се с аммо кожата..

Страница 7 от 21 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/