Линкове с ремонти на часовници.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1260
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Не знам каква е разликата. Видях че и двата са с еднаква честота на колебанията, щом оста на баланса е еднаква, би трябвало балансите да са заменяеми. Може да има някаква разлика в платото, но не ми се вярва. Може да пробваш да почистиш ръждясалия барабан и да сложиш в него пружината и вала на барабана от другия механизъм
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Механизма на донора е перфектен и исках да го ползвам него.
Първо ще опитам да сменя целия барабан,aко няма разлика.
Май няма.
Шеше ми се да разбера тази разлика-W3394 и W3275.
Първо ще опитам да сменя целия барабан,aко няма разлика.
Май няма.
Шеше ми се да разбера тази разлика-W3394 и W3275.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Ползвах само барабана и всичко е точно.
Профилактика(дал съм разглобяването в началото на линка).
Явно има някаква разлика в балансите.
Профилактика(дал съм разглобяването в началото на линка).
Явно има някаква разлика в балансите.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Разлика в балансите явно няма. Пламене ,явно бъркаш и свързваш stem с баланс,доколкото ми е известно stem се отнася за ремонтоарите,така,че в случая имаш два различни ремонтоара W3394 и W3275 не твърдя ,че проблемът е от там,но съм имал случаи,когато даден механизъм тръгва само при прибран ремонтоар в положение за навиване. Ти така ли изпробваш баланса дали работи?
"Човекът откри времето,Сейко го усъвършенства" " 浪人 "
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Да "stem" e свързано с ремонтоарите.В началото има таблица.
Този ремонтоар съм го правил аз,защото нямах такъв.
От близък по размери го донагласих.
Не знам дали този механизъм трябва да работи при прибран ремонтоар.Може това да е била причината,но не забелязах.
А може да има някаква разлика или в оста на баланса,или в камъните на противоударното.
Така и не разбрах.
Важното,че не работи.
Сега имам проблем с един Ориент.
Този ремонтоар съм го правил аз,защото нямах такъв.
От близък по размери го донагласих.
Не знам дали този механизъм трябва да работи при прибран ремонтоар.Може това да е била причината,но не забелязах.
А може да има някаква разлика или в оста на баланса,или в камъните на противоударното.
Така и не разбрах.
Важното,че не работи.
Сега имам проблем с един Ориент.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Отдавна исках да реша един проблем.
Вътрешна декоративна гривничка вкопана в стъклото.
Досега няколко пъти махам гривната и слагам направо плексигласа.
Днес реших да измисля нещо.
Нужни "продукти":
Стара опашка от бургия 2-3мм.
Премахва се часта с остатъците от бургията.
Остава само опашката.
Там(откъм бившата бургия)заточвам триъгълниче.
За дръжка и ограничител-всякаква по твърда клечка-например дървен дюбел.
Пробива се в средата с размера на опашката.
Напречно се пробива дупка за затягане и регулиране.
Обикновено винтче 2-3мм.Даже няма нужда от метчик.
И леко престъргване на плексигласа до нужния размер.
И това е.
Успех!
Вътрешна декоративна гривничка вкопана в стъклото.
Досега няколко пъти махам гривната и слагам направо плексигласа.
Днес реших да измисля нещо.
Нужни "продукти":
Стара опашка от бургия 2-3мм.
Премахва се часта с остатъците от бургията.
Остава само опашката.
Там(откъм бившата бургия)заточвам триъгълниче.
За дръжка и ограничител-всякаква по твърда клечка-например дървен дюбел.
Пробива се в средата с размера на опашката.
Напречно се пробива дупка за затягане и регулиране.
Обикновено винтче 2-3мм.Даже няма нужда от метчик.
И леко престъргване на плексигласа до нужния размер.
И това е.
Успех!
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Е това беше ценно! От доста време и аз го имам тоя проблем ама май не съм се и опитвал да го разреша, а сега решението ми идва наготово. Благодаря!plamenhar написа:Отдавна исках да реша един проблем.
Вътрешна декоративна гривничка вкопана в стъклото.
Досега няколко пъти махам гривната и слагам направо плексигласа.
Днес реших да измисля нещо.
Нужни "продукти":
Стара опашка от бургия 2-3мм.
Премахва се часта с остатъците от бургията.
Остава само опашката.
Там(откъм бившата бургия)заточвам триъгълниче.
За дръжка и ограничител-всякаква по твърда клечка-например дървен дюбел.
Пробива се в средата с размера на опашката.
Напречно се пробива дупка за затягане и регулиране.
Обикновено винтче 2-3мм.Даже няма нужда от метчик.
И леко престъргване на плексигласа до нужния размер.
И това е.
Успех!
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Да не правя отделна тема,ще питам тук.
Заразен от Сашо с неговия Старт се зарових из кутиите и измъкнах един.
Е,не е минт като неговия,но машината е страхотна.
Че и върви като фурия.
Без нищо да и е правено.Кой знае откога.
Но,забелязах един проблем.
Централната ос на която е нанизан карамфила има огромен луфт.
Като посегна да го сверявам стрелките се разхождат поне с милиметър насам натам.
Не съм го разглобявал да видя,но ми се струва,че си лагерува направо в плочата
и там се е разбило.
Дайте акъл как се поправя това.
Заразен от Сашо с неговия Старт се зарових из кутиите и измъкнах един.
Е,не е минт като неговия,но машината е страхотна.
Че и върви като фурия.
Без нищо да и е правено.Кой знае откога.
Но,забелязах един проблем.
Централната ос на която е нанизан карамфила има огромен луфт.
Като посегна да го сверявам стрелките се разхождат поне с милиметър насам натам.
Не съм го разглобявал да видя,но ми се струва,че си лагерува направо в плочата
и там се е разбило.
Дайте акъл как се поправя това.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1260
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Ами...трудно.
Разширява се отвора и се слага втулка, обаче обикновено там месото е малко тънко. Точно там втулката е препоръчително да се запои с тинол, няма да се вижда. Щом е износен отворът, вероятно шийката на пиньона е ръждясала и трябва да се обработи и полира ако няма да се сменя колелото. Понеже се износва едностранно и центърът се измества, трябва да се разширява с мисълта да се възстанови точното място на центъра. Може да се сложи и камък, стига да се намери подходящ.
Разширява се отвора и се слага втулка, обаче обикновено там месото е малко тънко. Точно там втулката е препоръчително да се запои с тинол, няма да се вижда. Щом е износен отворът, вероятно шийката на пиньона е ръждясала и трябва да се обработи и полира ако няма да се сменя колелото. Понеже се износва едностранно и центърът се измества, трябва да се разширява с мисълта да се възстанови точното място на центъра. Може да се сложи и камък, стига да се намери подходящ.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Да,това с камъка ми харесва.
- varban
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 4585
- Регистриран: 26 май 2013 21:00
- Местоположение: Казанлък
- Контакти:
Re: Линкове с ремонти на часовници.
За разхождане и луфт на стрелките при сверяване може да има две причини. По-страшната я изкоментира Невен. Щом има луфт в централното колело, 100% е това.
Но луфт може да се случи и заради слаба/неподходяща/липсваща пеперудка и/или заради неплътно прилегнал към машината цифер.
Интересно, че на мен такова нещо се случи на две мъжки момичета - дамски калибър в мъжки часовник.
Но луфт може да се случи и заради слаба/неподходяща/липсваща пеперудка и/или заради неплътно прилегнал към машината цифер.
Интересно, че на мен такова нещо се случи на две мъжки момичета - дамски калибър в мъжки часовник.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Пламба,не може ли просто да вземеш необходимата част от някой донор и да я замениш,или ти викаш: "къде ми е кефа тогава"
"Човекът откри времето,Сейко го усъвършенства" " 浪人 "
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Мога да сменя даже целия механизъм,или поне основната плоча.
Ама с такова капаче на камъка на анкерното колело е по рядко.
За кефа е ясно.
Ама с такова капаче на камъка на анкерното колело е по рядко.
За кефа е ясно.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1260
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Ако сменяш основната плоча, пак трябва да е от Старт.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
"Човекът откри времето,Сейко го усъвършенства" " 浪人 "