Кое точно не става, къде се губи движението или къде запира?plamenhar написа:...
Да,ама не става...
Линкове с ремонти на часовници.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
И аз така предположих,ама на този който работи не видях да има пружина.
Че и не намирам нищо конкретно по разглобяването на този механизъм.
Струва ми се,че зъбчатката с оранжевата стрелка не зацепва добре в бурето.
Че и не намирам нищо конкретно по разглобяването на този механизъм.
Струва ми се,че зъбчатката с оранжевата стрелка не зацепва добре в бурето.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Аз не можах да разбера, зацепва или не? Защото малко или много зацепва не съществува като вариант. Поне имаш работещ механизъм, може да гледаш от него.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1259
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Виж детайла 435 има пружина която е част от него
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Детайл 435 няма пружина.Това е лостчето което движи бурето.
А лявата част на детайл-445/2 е пружината,която връща това лостче.
На лостчето-2539 е нанизана зъбчатката-2543.При извадена докрай коронка тази зъбчатка зацепва към бурето и към зъбчатките за сверяване.И се сверява.
При междинното изваждане тази зъбчтка-2543 трябва да зацепи за бурето и на плаващата зъбчатка 2566.Като се върти наляво короната сменя деня,а надясно сменя датата.
Но точно там е проблема,че не зацепва.
А лявата част на детайл-445/2 е пружината,която връща това лостче.
На лостчето-2539 е нанизана зъбчатката-2543.При извадена докрай коронка тази зъбчатка зацепва към бурето и към зъбчатките за сверяване.И се сверява.
При междинното изваждане тази зъбчтка-2543 трябва да зацепи за бурето и на плаващата зъбчатка 2566.Като се върти наляво короната сменя деня,а надясно сменя датата.
Но точно там е проблема,че не зацепва.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 794
- Регистриран: 20 апр 2013 16:58
- Местоположение: София-Лозенец
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Нищо не разбрах от тези нечетливи чертежи на детайлите.. Това май е подобно.
Да не би лостчето (2570) да не е закачено за другия детайл над него (443/1) ?
Да не би лостчето (2570) да не е закачено за другия детайл над него (443/1) ?
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Твоя чертеж е по добър.Само номерацията е друга.
Закачени са и си работят лостовете,но не му достига малко за да зацепи.
Все още ме мога да разбера защо.Няма счупвания.
Може би нещо трябва да се огъне,но са калени и не смея.
Закачени са и си работят лостовете,но не му достига малко за да зацепи.
Все още ме мога да разбера защо.Няма счупвания.
Може би нещо трябва да се огъне,но са калени и не смея.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 794
- Регистриран: 20 апр 2013 16:58
- Местоположение: София-Лозенец
Re: Линкове с ремонти на часовници.
А ако му помогнеш, ако го побутнеш зацепва ли? Има ли някакви луфтове?
Това ако някой го е срещал като дефект сигурно щеше да ти каже до сега, но явно никой не е.
А при теб е с голяма повтаряемост - 4 от 5.. Направи още снимки, когато го разглобиш.
Това ако някой го е срещал като дефект сигурно щеше да ти каже до сега, но явно никой не е.
А при теб е с голяма повтаряемост - 4 от 5.. Направи още снимки, когато го разглобиш.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Е,не са 4-5.
Три са механизмите.Единия си работи,другите не искат.
Опитвам да прибутам зъбчатката,но не става.
Има някакъв проблем,но не го улавям.
Засега ще почине малко.
По нататък.
Три са механизмите.Единия си работи,другите не искат.
Опитвам да прибутам зъбчатката,но не става.
Има някакъв проблем,но не го улавям.
Засега ще почине малко.
По нататък.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Ето и разглобяването на един механизъм ЕТА 2878:
http://plamenhar.snimka.bg/experiment/eta-2878.786466" onclick="window.open(this.href);return false;
По нататък сглобяване.
http://plamenhar.snimka.bg/experiment/eta-2878.786466" onclick="window.open(this.href);return false;
По нататък сглобяване.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1259
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Виж на тази картинка стрелката която съм сложил. Там трябва да има щифт, а предполагам че при теб е изпаднал. Чрез този щифт тиражният лост избутва детайла за да се зацепи с бурето зъбчатката.
На снимките от разглобяването детайлът не се вижда целия на сн. 11 защото е покрит от тиражния лост, а на сн. 12 вече го няма.
На снимките от разглобяването детайлът не се вижда целия на сн. 11 защото е покрит от тиражния лост, а на сн. 12 вече го няма.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1259
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Даа... Тогава, ако зъбчатката застава на правилното място, това значи че бурето не си идва на мястото в положението за сверяване на датата. Причината за това може да е че се е изкривила тънката предна част на крачето което мести бурето, която помислих за пружина.
Re: Линкове с ремонти на часовници.
Сега се поупражнявах с тази област на механизма.
Доста сложни движения в които участват 3 лостчета:
435;443/1 и 2570 по схемата на dreadx.
Tова,което мислиш,че се е изкривило-435-си изглежда добре.
Мисля си,че са закалени тези лостове и биха се счупили.
Доста сложни движения в които участват 3 лостчета:
435;443/1 и 2570 по схемата на dreadx.
Tова,което мислиш,че се е изкривило-435-си изглежда добре.
Мисля си,че са закалени тези лостове и биха се счупили.