Трудна работа.Единият иска да го купи,а другият се чуди дали да го продаде
При всички случаи,само единият намазва.
Но понеже съм безпристрастен,ще кажа само две думи за дермена. Рядък е
и ще кажа защо. Първо механизмът 6619 е произвеждан само от 1964 - 1967г. Влаган е както и една година по-старият 6606 в моделите Sportsmatic и Weekdater (и името на модела на механизма всъщност е тоже Sportsmatic 5) и всъщност те дават и началото на концепцията Сейко файв(5)
Този модел точно 8350 е голяма мистерия,дори четох и в един форум преди време за него. На задният капак ясно си личи ,че е произведен през 1971г. от там нататък започват въпросите. Механизмът е спрян от производство през 1967г. като е заменен с новата серия 61хх в новите модели DX(De Lux) Циферблата е симптоматичен за същите години,70,71 вече няма такива,има подобни с 6119 например. Няма такъв модел (или аз не съм виждал) до 1967г с логото 5(пет) има в/у Sportsmatic и са с първоначалният дизайн като щит (все още обемната емблема не съществува)
Докато при твоя екземпляр Пламене,емблемата също не е обемна,но стилизацията е вече в новият дизайн (мисля,след 1969г.) Всичко друго с 6619 до сега поне познато е отпреди 70г.
Наложи се да звънна на един приятел от Осака
и той ми каза,че това модели които са сглобени в по -късен период от останали в наличност множество механизми
Нещо да ви напомня СССР след 1990г? Такова е мнението и на други спецове в тази мъгла наречена марка Сейко. Механизмът е хвален доста като много здраво животно и дори битува учудването,защо е бил толкова бързо заменен.,сигур заради по малката честота от 18000 А/h и сравнително малкият резерв от 38ч.
Разбра ли как се сменя бързо датата?
Да знаеш,че и под винта на ротора се крие лагер.
След тези кратки слова,оставам на вас да решите,кой да го притежава,лично аз бих се радвал да имам такъв екземпляр,екзотичен е,жалко за тоя ринг,но може да се направи опит да се реставрира.