Както се казва не те разбирам не съм съгласен , но приемам твоето мнение .
Аз не го разбирам като оплюване , напротив , човека е рискувал да загуби 10 пъти повече време докато разбере как работи и защо спира , повечето затова са ти отказали , през това време ще сменят 100 батерии или каишки и ...
Мен лично не ми е проблем кой е , аз никога няма да го посетя поради логистични проблеми с разстоянието.
По въпроса за лагерите който аз риторично зададох , при тоя модел смяна на лагери означава смяна на целия механизъм , понеже осите лагеруват в отвори на плочите и няма как да смениш само един лагер , или всичко или нищо.

На тази снимка от нета се виждат отворите на задната плоча , те са като ямички за да задържат маслото.
В тях лагеруват осите или по точно цапфите на осите на зъбните колела.
Дано съм бил полезен
Поздрави и весела седмица
