Смени големината на шрифта



Публикувай нова темаДобави отговор Страница 5 от 5   [ 71 мнения ]
Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2015 22:37 
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 07 Окт 2015 21:42
Мнения: 1400
Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Вече писах в друга тема , но на този мястото е тук

Цитат:
Изображение

Отзад тегло 300гр , 27 волта за нагревателя , премерен здрав е , ще нощува поне веднъж във фризера , няма да се удържа , капака със здраво хартиено уплътнение .
Изображение

Вътре всичко като ново само в леглото на оста на барабана с пружината имаше нещо като стара пластмаса която се рони черна , някаква грес е било .Днес не продължих по навътре , все пак да му се порадвам работещ.
Изображение
Нагревателя
Изображение


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2016 16:48 
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2012 14:18
Мнения: 467
И при мен се появи подобен.
Изображение

Изображение

Изображение
Ето го до другият.
Изображение
За какво са нагревателите.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 12:57 
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 07 Окт 2015 21:42
Мнения: 1400
Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Часовника е от самолет , на големи височини е доста студено ,затова са му сложили нагревател


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 15:04 
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2012 14:18
Мнения: 467
Аз мисля че моят е от кораб.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 15:45 
Специалист

Регистриран на: 11 Фев 2013 21:37
Мнения: 3248
Местоположение: Варна
Корабните май са друга бира :) По-малкият е танковой :wink:

_________________
"Човекът откри времето,Сейко го усъвършенства" " 浪人 "


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 16:13 
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2012 14:18
Мнения: 467
И двата ми ги даде един и същ моряк.Каза че малкият бил на някаква станция,за големия не уточни.
Бях танкист но нямам спомен за часовника :) доста време мина.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 16:58 
Специалист

Регистриран на: 11 Фев 2013 21:37
Мнения: 3248
Местоположение: Варна
Е. ако е бил в танк е от ВСВ и малко след това,иначе Челябинката си е за вграждане,дали в плот,корпус и къдет ти хрумне,моя е вграден в плексигласов корпус и си е един настолен часовник ,докарал съм го до 1мин. изоставане на седмица :)

_________________
"Човекът откри времето,Сейко го усъвършенства" " 浪人 "


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 17:45 
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 07 Окт 2015 21:42
Мнения: 1400
Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Погледнете последния пост на предишната страница , има линк с много информация снимки .
Друга тема е че руснаците са слагали когато каквото има от самолет на танк или на кораб.


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 18:52 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2013 21:00
Мнения: 4585
Местоположение: Казанлък
Зависи на какво казваш кораб:)

Изображение


Това е ходова рубка на Метеор. Или кабината на пилота му, както ти харесва повече :)


Такъв часовник в танк не съм виждал, ама в самоходно оръдие съм :)

Виж, на сериозен кораб, който плава дълго и далече, часовниците се други, морски.

Те тия авиационните ще изгният за половин година плаване :)

_________________
В мрежата никой не може да ме обиди ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 20:25 
Напреднал
Аватар

Регистриран на: 07 Окт 2015 21:42
Мнения: 1400
Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Моя грешка при писането извинявам се , под кораб съм имал предвид БТР 60ПБ и подобни за близко плаване.
Опитвам се да убедя колегата , че часовниците с нагревател обикновенно са за самолети .


Върнете се в началото
 Профил  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016 21:32 
Moderator
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2013 21:00
Мнения: 4585
Местоположение: Казанлък
Да, така е. Но в танковите часовници също може да има такъв нагревател.
Не знам в какъв температурен диапазон работят часовниците на бронираните машини, ама боеприпасите им работят в диапазон от - 50 до +50 градуса Целзий. Ако снаряда в танка се изпитва на минус 50 (защото може да изстине до толкова, не за друго!) то часовник който работи на тази температура трудно си представям.

Още нещо - такава температура в танка изключва напълно работа на екипажа в него, даже този екипаж да е сибирски :) Тия космически минуси се получават от стоене на танка няколко дни и нощи на открито зимата в района на Оймякон или някъде си в Магадан.... или в Канада - се тая, студът си е студ и не признава граници :)

Представете си картинка - като се позатопли до минус 20 (около обяд може и да стане толкова), екипажът прогрява с пърлачки ключалките на люковете, отваря ги и отвътре ги лъха СТУД :) Чак скреж излиза във въздуха отвътре :)
Следва непреводима игра на думи, състояща се от специфични изрази, и в единия люк се вкарва ръкав на топловъздушен апарат (такава една бензинова лампа с резервоар около кофа бензин) Пърлачка на този студ работа не върши - бутилката ще изстине и горелката ще угасне.

Още едно такова достижение на технитата се вкарва в моторния отсек и почва подгряване на двигателя и трансмисията. Така е, щото братята са се цивилизовали и танковете им са станали по-сложни и капризни. Преди 75 години са постъпвали по-просто: под танка, между веригите, в района на моторното отделение са палели огън с дъски от снарядни сандъци... като ми казаха тоя читерски номер, въобще не се чудих, защо руското танк е се дизелов. Ми че то действията на екипажа са по-опасни от някой панцеркампфваген (който на този минус ще е предмет от ландшафта, а не бронирана бойна кола).

Та така... действията на екипажа (по устав, по устав :)) след половин-един час довеждат температурата на двигателя до около тази на околния въздух, щото преди този час е била пак на околния въздух, ама през нощта :)

После някак си (точно как е секретно) палят дизела и танка почва да се стопля. Като се прогрее мотора, екипажа влиза и е готов да кара ледените 40 тона стомана, че и да стреля. И даже да улучва :)

Ама приказвахме за часовника, пък то какво излезе... няма да го трия :)

Та мисълта ми беше, че въздуха в танка се е понагрял. Ама бронята и разните ламаринени сандъци с прибори - още не. И часовникът си е студен. По-студен от въздуха в бойното отделение. И джамът му ще се покрие с конденз, а в по-тежки случаи - и със скреж.

Та затова приборите имат нагреватели. Или общи за целия блок, или индивидуални. Примерно на манометрите какво ще им стане? Нищо, само трябва да не се запотят стъклата. Затова се слага един ламаринен капак отзад на таблото, и в този капак се монтират няколко нагревателя. Те гарантират, че температурата на приборите ще е по-висока от тази в бойния отсек. А ако часовник (или друг прибор) е по-топлолюбив, предвиждат допълнителен нагревател вече в неговия корпус. Тази работа може да се върши и от лампи. Не е задължително да имат отвори и да светят. Много се чудих, когато видях такова нещо за първи път: гнездо за лампа, ама гилзата, в която лампата влиза, ламаринена :)

А като тръгне танка, вече става по-човешко. След няколко часа вътре става даже горещо.

И със самолетите е същото, само че още по-цивилизовано. Тръгне ли турбината, има горещ въздух на корем. От компресора на двигателя. Ама докато е студен - като в танка! че то повечето самолети виждат хангар само когато ги ремонтират :)

_________________
В мрежата никой не може да ме обиди ;)


Върнете се в началото
 Профил  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Публикувай нова темаДобави отговор Страница 5 от 5   [ 71 мнения ]
Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения

Търсене:
Иди на:  


Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
610nm Style by Daniel St. Jules of Gamexe.net

Начало