Вчера вечерта подкарах още една от темата:
Тази барем лесно се снима, даже и не с фотоапарат :-)
Механизмът вътре е стандартен 1956, бял.
Ама беше, по израза на Митака, склад за резервни части.
Прекъсната бобинка, счупена пружинка на стъпковия мотор, омачкан статор, неправилно поставена и изкривена спирачка на ангренажа... абе някой, който може да затвори мост на ангренаж, я е чоплил, ама не е разбирал, как работи кварце. Наложи се да сменя всичко, освен платината и моста :-)
От особеностите за отбелязване - О-пръстен на капака и, съответно, много зор при затваряне. И гумичка в коронката. Затворих безела със стъклото на гъст силикон, та да си я нося лятото. И и закачих един китайски меш, въпреки че този корпус е правен за дебела кожа. Ама това ще и е зимна форма :-)
А! Забравих още една особеност, която е рядка при моите часовници - направо е минтак :-) Хром, джам, цифер, стрелки, коронка - само ги изтрих с хептан, не съм лъскал и полирал нищо.