Breitling и авиацията
Re: Breitling
Историята на механизмите започва през 2009г. за 125 годишнинената е произведен първия механизъм в историята на Брайтлинг B01
Според мен не нужно да си правил механизми за да си добра марка. В крайна сметка нали затова съществува разделението на труда.
Бих перифразирал последното изречение от цитираните по- горе дати.
През 1979г. Ернест Шнайдер не заема пост в Брайтлинг, а купува търговското име на фалиралата фирма и продължава да развива своя бизнес под името Брайтлинг.
По същото време и други бизнесмени купуват разни неща например друг пилот и ентусиаст Хелмут Син купува името Навитаймер и затова днес някой от неговите пилотски часовници носят това име.
Други пък купават запасите от части до днес пускат малки серии с тях.
Според мен не нужно да си правил механизми за да си добра марка. В крайна сметка нали затова съществува разделението на труда.
Бих перифразирал последното изречение от цитираните по- горе дати.
През 1979г. Ернест Шнайдер не заема пост в Брайтлинг, а купува търговското име на фалиралата фирма и продължава да развива своя бизнес под името Брайтлинг.
По същото време и други бизнесмени купуват разни неща например друг пилот и ентусиаст Хелмут Син купува името Навитаймер и затова днес някой от неговите пилотски часовници носят това име.
Други пък купават запасите от части до днес пускат малки серии с тях.
Последна промяна 1 на trk2, променена общо 5 пъти
- atanweb
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 6223
- Регистриран: 20 яну 2012 22:02
- Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Re: Breitling
Аз също бих прочел интересни неща за тази марка. Гледам с респект на нея по скоро от главозамайващата реклама и цени. Просто се доверявам сляпо на мнението, че това е изключителна марка. Но по същият начин подхождам и към някой екстравагантно недостъпни автомобилни марки.
Тук обичаме сладките приказки, а разказана от един истински фен като теб (гост) който брани бих казъл интелигентно позициите си.. ще бъде интересно на всеки от нас.
Добре дошъл си във форума със своето име или псевдиним т.е. регистрация.
Тук обичаме сладките приказки, а разказана от един истински фен като теб (гост) който брани бих казъл интелигентно позициите си.. ще бъде интересно на всеки от нас.
Добре дошъл си във форума със своето име или псевдиним т.е. регистрация.
Re: Breitling
Много се радвам,че има и интерес към темата,но едва ли ще мога да я продължа.
Иначе аз си имам регистрация Сашо, там ме наричаха някои хора Сейкоша сан.
Иначе аз си имам регистрация Сашо, там ме наричаха някои хора Сейкоша сан.
Re: Breitling
Абе мина ми през акъла такава мисъл.
За лорсата съм се заблудил от логото.
L-Landeron.
За лорсата съм се заблудил от логото.
L-Landeron.
- atanweb
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 6223
- Регистриран: 20 яну 2012 22:02
- Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Re: Breitling
Е сега си малко Сейкоша бан, ама важното е да поддържаме нивото.гост написа:Много се радвам,че има и интерес към темата,но едва ли ще мога да я продължа.
Иначе аз си имам регистрация Сашо, там ме наричаха някои хора Сейкоша сан.
- varban
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 4585
- Регистриран: 26 май 2013 21:00
- Местоположение: Казанлък
- Контакти:
Re: Breitling
Манагерите на много марки смятат точно обратното и се мъчат със всички сили и средства да изкарат собствена машина. Ако не могат, щото са спецове по, примерно, писалки, купуват конструктори с изделие. Вероятно ги е страх да не ги приравнят към спецове по гащи и обувки :-)trk2 написа: Според мен не нужно да си правил механизми за да си добра марка. В крайна сметка нали затова съществува разделението на труда.
А за Брайтлинг - аз много работи им прощавам заради Супер Констелейшъна:
Наистина може и да преекспонират влиянието си върху авиацията, но правят нещо реално - единия от трите такива красавци в света лети благодарение на тяхната рекламна кампания. Спасили са рядка и красива машина, един от най-красивите лайнери от отдавна отминала епоха.
Re: Breitling
Сега съм много Сейкоша бан Сашо и сигурно има доста хора които чисто воайорски ,скришом хихикат потривайки ръце и си казват "хак му е на самурая,дет много му знае устата" Мдааа, така е и тъй ще е и когато след две седмици,ще имам половин - един час да си попълня личната страница с някои мисли върху някои чисто човешки свободи и защо бях пратен в Магадан,голям смях ще падне и накрая ще видим кой ще се смее последен. А иначе нивото не само че се поддържа,защото това в известен смисъл е регрес,ами ежедневно и се увеличава,за да може някой,някъде да се възползва от това ,или най-егоистично да си го ползвам еднолично само.
Re: Breitling
Да бе ,много смешно,просто по цял дан не мога да се спра lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 lol2
Re: Breitling
Извинявай Сашо :redface Много добре знам защо го правиш,просто изживявам некви кризи на постзрялата възраст и съм си изключил хумористичният чип. Не се сърди,дано да не съм те обидил аз,няма да си го простя.
Re: Breitling
Даq ИВеЦе също спонсорират граждански полети с Юнкерс 52
- varban
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 4585
- Регистриран: 26 май 2013 21:00
- Местоположение: Казанлък
- Контакти:
Re: Breitling
Заслужила машина, ама е грозна като центрофуга :-) Немците рядко са правили красиви самолети, за разлика от другите велики авиационни нации.
- varban
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 4585
- Регистриран: 26 май 2013 21:00
- Местоположение: Казанлък
- Контакти:
Re: Breitling
Почти всички изтребители от ВСВ ловят око, уродливите просто не са летяли достатъчно добре. Даже румънците имат много елегантни машини.
109 ловят око около F, преди това са ръбести, после развалят линията :-)
Красиви са Яковете: казват, че французите от Нормандия-Неман са ги избрали по външен вид, и май не са сбъркали :-)
От британските най-лови око Спитфайера:
Американците също не остават назад с такива машини, като Аерокобрата и Мустанга.
Особено трябва да се отбележи екзотично-елегантния Лайтнинг:
Вярно, на рисунката не е изтребител, а въоръжен само с фотоапарати самолет. Но от всички Лайтнинги именно този ще направя (имам два или три несглобени 1:72) - това е машината на Сент-Екзюпери.
От всички обаче най-красив е ИТП на Поликарпов:
Мощен, бърз и свиреп звяр...
109 ловят око около F, преди това са ръбести, после развалят линията :-)
Красиви са Яковете: казват, че французите от Нормандия-Неман са ги избрали по външен вид, и май не са сбъркали :-)
От британските най-лови око Спитфайера:
Американците също не остават назад с такива машини, като Аерокобрата и Мустанга.
Особено трябва да се отбележи екзотично-елегантния Лайтнинг:
Вярно, на рисунката не е изтребител, а въоръжен само с фотоапарати самолет. Но от всички Лайтнинги именно този ще направя (имам два или три несглобени 1:72) - това е машината на Сент-Екзюпери.
От всички обаче най-красив е ИТП на Поликарпов:
Мощен, бърз и свиреп звяр...
Re: Breitling
Съгласен Констилейшъна и Истребитель Тяжелый Пушечный са на красивите, особено последния. То и името му е трепач Явно при самолетите, както и при хората има общо приети норми за красота.