Модел: Komandirskie "Първи полет Москва-Нижни Новгород"
Година: ранните 90-те години
Калибър: 2414, ръчно навиване, 17 камъка, дата прозорец
Забележка: специална, постсъветското версия по случай първата Москва-Нижни Новгород линия, открита в 1923 г. от Аерофлот. Много редки модел. Screwdown корона, въртящ безел, акрилно стъкло, светещи стрлки и индекси . Диаметър 39 мм.
Състояние като взет от завода , чак ме притеснява, по случай 70 год Аеро флот, изяснено с помоща на колегата росен-ер, аз си мислех за 83 год.
Командирски "Първи полет Москва-Нижни Новгород"
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 3120
- Регистриран: 07 окт 2015 21:42
- Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Re: Командирски "Първи полет Москва-Нижни Новгород"
Ами да прехвърлим полемиката и в този форум(личното ми усещане е,че тук въпросът ти щеше да намери повече отговори).
От "стрелките":
От "стрелките":
rosen_er написа:Говоря за друг тип маркировки.Ето ти ранен,късен и още по-късен механизъм 2414:
третият е последните години на СССР,че и малко след това,докато са се чудили ,какво всъщност ще са след разпада и как да маркират изделията си.
Ето и един вече русийски механизъм :
Вижда се разликата във финиша на машините и маркировките (или липсата им).
Касата е с "жълто" покритие ,нали?Това не е позлата ,а е PVD покритие от титанов нитрид.Според мен за пръв път се забелязва такова покритие в каталога на Восток от 1993г.Това е и последният каталог, в който часовниците Восток ,все още имат "Сделано в СССР" на циферблата.За известен период след това лисва какъвто и да е надпис и,а по-късно вече се появява"Сделано в Руссии".
https://picasaweb.google.com/1130982390 ... 216/199302" onclick="window.open(this.href);return false;
Затова твърдя,че часовника е от 93г (въпреки,че едва ли има голямо значение) Не искам да ангажирам никого с мнението си ;) .
Това за предварителното поръчване.......ами 100% е така.Погледни в руския форум с какъв темп се движат всякакви "лимитки".2-3години не ги броят за срок.
Re: Командирски "Първи полет Москва-Нижни Новгород"
А питането какво е било?
Re: Командирски "Първи полет Москва-Нижни Новгород"
Ето тук в Стрелките,темата за Восток:
http://www.strelki.info/viewtopic.php?f ... 94#p223494" onclick="window.open(this.href);return false;
За датиране на часовника беше питането.
http://www.strelki.info/viewtopic.php?f ... 94#p223494" onclick="window.open(this.href);return false;
За датиране на часовника беше питането.
Re: Командирски "Първи полет Москва-Нижни Новгород"
Ами да по финиша изглежда да е късен, постсъветски.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 3120
- Регистриран: 07 окт 2015 21:42
- Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Re: Командирски "Първи полет Москва-Нижни Новгород"
Благодаря, за поясненията.
Да за руски часовници трябваш тук да потърся първо мнение. Просто съм отскоро тук и още само чета и наваксвам.все пак имам само десетина руски часовника.
По навик пуснах пост в другия форум .
Поздрави и наздраве
Да за руски часовници трябваш тук да потърся първо мнение. Просто съм отскоро тук и още само чета и наваксвам.все пак имам само десетина руски часовника.
По навик пуснах пост в другия форум .
Поздрави и наздраве
- varban
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 4585
- Регистриран: 26 май 2013 21:00
- Местоположение: Казанлък
- Контакти:
Re: Командирски "Първи полет Москва-Нижни Новгород"
Има още една врътка. С щипка са механизмите след модернизацията, която модернизация е обозначена с буква А: 2414А. В темата всички са такива.
А преди модернизацията колонката се закрепва във втулка с винт. И други разлики съм намирал, ама не съм се разправял системно. Само гледам да не мешам чаркове от 2409/14 без буква с 2409/14А.
А преди модернизацията колонката се закрепва във втулка с винт. И други разлики съм намирал, ама не съм се разправял системно. Само гледам да не мешам чаркове от 2409/14 без буква с 2409/14А.