![Изображение](https://s4.postimg.cc/nuuyncqo9/IMG_20170802_181204.jpg)
Пристигна при мен за нова ос на баланса .старата е изпилена ,подбита и със крива цапфа.
![Изображение](https://s4.postimg.cc/a2299unrt/IMG_20170802_125637.jpg)
![Изображение](https://s2.postimg.cc/ggpyzzl1x/IMG_20170802_125804.jpg)
![Изображение](https://s3.postimg.cc/3vbb1qb3j/IMG_20170802_125847.jpg)
Винаги е добре да снимате механизма преди да го разглобите -за да можете на сто процента после да го сглобите.
Привет, абе да си кажа право -пробвах ос на молния .Но тя стоеше ниско и ме достраша, пък и часовника не бе мой - за да кривя надолу моста на баланса .Следващото което ме озадачи бе че и анкерната котва на тоя танков стоеше с изкривена опашка нагоре .И така я гледах и иначе в крайна сметка, оста се получи много малко по висока от оригиналната .Така че подложих допълнително- изтънена подложка от латун под моста Най важното бе да съомея да центровам с набиване ролката с импулсния камък .за да не се допира излишно на опашката на котвата .Е ,всичко мина гладко -крайната цел бе достигната!И тука трябва да добавя разбира се и немалката заслуга на колегата Невен .-Хубаво е знаещите и можещите от време на време да побутват начинаещи те !nevenbekriev написа:Извинявам се, пропуснал съм темата![]()
И от мен браво!
Оста, самият баланс и даже заедно с моста - всичко е като за 3602. Може директно да вземеш баланса с моста и да го монтираш на джобния или обратно. Е, разбира се, че може да се наложи нещо да се "побутне", все пак е съветски...
В някакъв момент правенето на ос става рутинна работа - и качеството на самта изработка, пък и времето за работата, и вложените нерви... За съжаление обаче и кефът от момента, когато механизмът заработи, също намалява