
Пристигна при мен за нова ос на баланса .старата е изпилена ,подбита и със крива цапфа.



Винаги е добре да снимате механизма преди да го разглобите -за да можете на сто процента после да го сглобите.
Привет, абе да си кажа право -пробвах ос на молния .Но тя стоеше ниско и ме достраша, пък и часовника не бе мой - за да кривя надолу моста на баланса .Следващото което ме озадачи бе че и анкерната котва на тоя танков стоеше с изкривена опашка нагоре .И така я гледах и иначе в крайна сметка, оста се получи много малко по висока от оригиналната .Така че подложих допълнително- изтънена подложка от латун под моста Най важното бе да съомея да центровам с набиване ролката с импулсния камък .за да не се допира излишно на опашката на котвата .Е ,всичко мина гладко -крайната цел бе достигната!И тука трябва да добавя разбира се и немалката заслуга на колегата Невен .-Хубаво е знаещите и можещите от време на време да побутват начинаещи те !nevenbekriev написа:Извинявам се, пропуснал съм темата![]()
И от мен браво!
Оста, самият баланс и даже заедно с моста - всичко е като за 3602. Може директно да вземеш баланса с моста и да го монтираш на джобния или обратно. Е, разбира се, че може да се наложи нещо да се "побутне", все пак е съветски...
В някакъв момент правенето на ос става рутинна работа - и качеството на самта изработка, пък и времето за работата, и вложените нерви... За съжаление обаче и кефът от момента, когато механизмът заработи, също намалява