

Не знам дали работи, последно уж е работил, ама деведесетте години ...
Първият ми въпрос е каква батерия му трябва?
Как се прави профилактика на този механизъм?
Има ли особенности?
Благодаря за насоките... Първо в интернет пространството потърсих, но не открих каква трябва да е батерията за този механизъм. Мисля, че мога да търся в google... Руски не владея, никога и не съм учил (явно минавам за малък, все още), затова и не търся в руски форуми. Реших, че вместо да загубя един ден в търсене, мога да попитам занимаващите се и опитни в това хоби хора, ако не им представлява трудност и се сещат, да отговорят. Ако всички можем да сме в "руския форум" защо имаме "български"?stepona555 написа: 10 Юни 2021 00:18 Правиш му профилактика като на механичен и няма да има проблем още 20 години.
За батерията виж в руския форум ,когато някой пита как да намеря нещо в гугъла , там при руснаците му отговарят много интересно
Имам "Заря", неработеща, с механизъм калибър 1956. В нея намерих батерия AG4. Би следвало да механизмите да са еднотипни и във Вашата "Чайка" също да става тази батерия.malandro написа: 10 Юни 2021 08:53
Благодаря за насоките... Първо в интернет пространството потърсих, но не открих каква трябва да е батерията за този механизъм. Мисля, че мога да търся в google... Руски не владея, никога и не съм учил (явно минавам за малък, все още), затова и не търся в руски форуми. Реших, че вместо да загубя един ден в търсене, мога да попитам занимаващите се и опитни в това хоби хора, ако не им представлява трудност и се сещат, да отговорят. Ако всички можем да сме в "руския форум" защо имаме "български"?
Как да е, ще се оправя. Нито е важно, нито спешно.
Поздрави!
![]()
Браво! А работи ли?malandro написа: 17 Юни 2021 09:10 Да дам отчет.
Механизмът беше разглобен почистен, смазан. Намераена му бе нова батерийка - LR41.
Касата беше почистена, стъклото поизшлайфано и полирано, подлепено с епоксидно лепило.
E, аз ще се хваля ли?