Re: Новобранска колекция
Публикувано на: 23 Фев 2013 01:38
Експортната ти Ракета е супер. Роданията и Урала са направо стръв за реставратора. Кристала колкото и да го търкаш,няма да се изхаби.Неговото не е точно позлата,най-вероятно е PVD или нещо подобно.Дебело е и пада на люспи от корпуса.Сетих се ,че имам един такъв.



На надписа който не се вижда 8) пише Plaque G10 и в кръгче PS .Факт е,че като дойде един "златар" да ме обира,ич и не го погледна
Не ми е оставало време да се занимавам с него.
Позлатен часовник няма да търкаш :thumbdown: Ако има дълбоки драскотини,нищо не може да го спаси.Ако са само "косъмчета" си купи от някой магазин дето продават бижута,сребро и т.н. ето таквази кърпичка,

може и да е друга марка,без значение.Те са напоени с химикал и имат супер фин абразив в тях. 5-7лв. са,но се ползват дълго време.Това,че ще почернее при търкането,да не ти пука,продължават да действат.С такава кърпичка си чистиш и полираш позлатените саати.В краен случай с меко памучно парцалче и малко паста от ей тази:

Аз съм я купувал от Практикер във Варна,но ще я има и в авто магазините,дето се продават авто бои.Марките са различни,без значение каква ще вземеш.Предназначението им е да премахват микродраскотини от боята на автомобила.Такава ти трябва защото е универсална,хем почиства,хем полира.Неизменно я ползвам за полирането на стъкла. А за тях ти трябва освен тези шкурки които имаш,да си вземеш непременно и водна 2000. С 1200 само няма да стане. За дълбоки драскотини ти трябва и 240,после 600,1000 или 1200,ако имаш 1500 и накрая минаваш с 2000 на кръст,докато почти се полира.Смъкваш чорапогащника на някоя булка без да те усети(ако намериш от старите бабешки чорапогащници,още по-добре) режеш едно парче,прегъваш да ти е удобно,вземаш с клечка за уши малко от пастата и почваш да търкаш стъклото,по този начин ще премахнеш всички остатъци от шкуренето и мръсотията,намазваш пак малко и търкаш с голяма скорост с чорапа,пак на кръст и диагонал.Накрая минаваш с памучен парцал или с кърпичка за полиране.Ще се учудиш на резултата
Не се бърза и етапите не се прескачат.Когато минеш примерно с 600 и после с 1000 и видиш,че са останали резки,се връщаш обратно на 600 докато изчезнат. Цялата процедура отнема не повече от 5 мин.,така,че не е страшно 8)
Това е при ръчно полиране.Е,ако имаш машинка,вече друга работа,ама да спирам,че май оспамих темата. Дано да съм помогнал.



На надписа който не се вижда 8) пише Plaque G10 и в кръгче PS .Факт е,че като дойде един "златар" да ме обира,ич и не го погледна

Позлатен часовник няма да търкаш :thumbdown: Ако има дълбоки драскотини,нищо не може да го спаси.Ако са само "косъмчета" си купи от някой магазин дето продават бижута,сребро и т.н. ето таквази кърпичка,

може и да е друга марка,без значение.Те са напоени с химикал и имат супер фин абразив в тях. 5-7лв. са,но се ползват дълго време.Това,че ще почернее при търкането,да не ти пука,продължават да действат.С такава кърпичка си чистиш и полираш позлатените саати.В краен случай с меко памучно парцалче и малко паста от ей тази:

Аз съм я купувал от Практикер във Варна,но ще я има и в авто магазините,дето се продават авто бои.Марките са различни,без значение каква ще вземеш.Предназначението им е да премахват микродраскотини от боята на автомобила.Такава ти трябва защото е универсална,хем почиства,хем полира.Неизменно я ползвам за полирането на стъкла. А за тях ти трябва освен тези шкурки които имаш,да си вземеш непременно и водна 2000. С 1200 само няма да стане. За дълбоки драскотини ти трябва и 240,после 600,1000 или 1200,ако имаш 1500 и накрая минаваш с 2000 на кръст,докато почти се полира.Смъкваш чорапогащника на някоя булка без да те усети(ако намериш от старите бабешки чорапогащници,още по-добре) режеш едно парче,прегъваш да ти е удобно,вземаш с клечка за уши малко от пастата и почваш да търкаш стъклото,по този начин ще премахнеш всички остатъци от шкуренето и мръсотията,намазваш пак малко и търкаш с голяма скорост с чорапа,пак на кръст и диагонал.Накрая минаваш с памучен парцал или с кърпичка за полиране.Ще се учудиш на резултата

Това е при ръчно полиране.Е,ако имаш машинка,вече друга работа,ама да спирам,че май оспамих темата. Дано да съм помогнал.