Страница 2 от 4
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 15:27
от vilden
Да, но не работи. През 92г. съм проверил доста руски автобуси докато го намерих.
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 16:08
от kapkan
Не сменяй нищо,възстанови си го(мое мнение)чаркове има достатъчно
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 16:17
от vilden
Дали ще си струва? Има работещи за не много пари. Не ми харесва, че не върви точно!
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 16:33
от kapkan
Има хора и за това,регулира се и си нов
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 16:34
от vilden
Колко точно ще върви?
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 16:43
от kapkan
Средна дневна ставка при температура 20 ± 5 ° С -20, 60 секунди
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 17:40
от vilden
Това за месец или два е добре.
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 18:00
от Pavlin
kapkan написа:Средна дневна ставка при температура 20 ± 5 ° С -20, 60 секунди
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 18:10
от vilden
vilden написа:Това за месец или два е добре.
Това е задоволително.
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 18:28
от varban
Ха
Дай да предположа едно нещо - спиралата ти е крива така:
А часовникът ти дава половин минута на ден разлика

Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 18:40
от Seikosha
Задоволително

Лично аз не вярвам да имат такива зададени фабрични стойности от +/- 5сек/24ч. Но не съм чел спецификациите им и не искам да споря,то и от Командирски до Командирски има и разлики. Иначе циферблата май е от тези с оригинално -фабрично "нацепване"Този който показва Върбан,е същият,виждал съм и други,едва ли всички ще се нацепят по команда,но допускам и да греша.
Според мене,както каза по-горе колегата kapkan,часовник за 6лв. ,ще има качество и за толкова лв. ,без значение дали е нов или стар. Новият ще е боклук,а старият за да работи добре,си иска ,я ремонт,я профилактика,защото частите се износват,а механизмът се замърсява и така погледнато , един часовник който е минал през такива процедури,няма как пак да струва толкова,защото,само ремонтът му ще е най-малко толкова. 6лв. е една кутия цигари,която се изпушва за един ден и отлита яко дим,не е лошо когато имаме претенции към един часовник,те да бъдат съпоставими с това,колко ни се е откъснало от сърцето като сме се бръкнали в джоба

Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 18:44
от vilden
Спиралата е дори повече изкривена. Колко може да струва такъв ремонт?
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 19:00
от varban
Ми да, на 24 калибър регулаторът е малко по- навън и крайната витка е по-изкривена. Това си е нормално.
Сега за денонощната разлика - и за нея ли познах?
Ако е така, часовникът трябва да мине профилактика и после да се настрои.
Ама точно на този механизъм рекорди не чакай.
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 19:03
от vilden
Колелцето, което е под лостчетата за регулиране не се върти.
Re: Механизъм за Командирски?
Публикувано на: 14 Ное 2013 19:20
от Seikosha
Сега потърсих такъв модел в ново състояние,разгледах няколко,ми няма пукнатини,значи блажната боя дето са ги боядисвали е с лошо качество.Интересното е ,че точно на тези златисти циферблати съм виждал такова напукване,може би покритието съдържа нещо което не издържа температурни разлики или влага,знам ли?
А, иначе за такова фабрично напукване говорех и събрах 2+2,ам стана = 3
