
Вярно е, че оригинал трудно се постига вече. А и като че ли малко доскуча...
Тая втулка наистина може да се свали. Процедурата е леко гадна и има опасност самата втулка да се повреди. Един начин за сваляне от мен - вкарваш във втулката нещо стоманено с вътрешния й диаметър, хващаш втулката отгоре с клещите и дърпаш. Номера според мен е после да се пробие нов отвор и втулката да се сложи на правилното място, а стария отвор да се запълни с течен метал. Щом изместването е толкова малко коронката ще скрива течния метал и само ти ще знаеш, че коронката е леко изместена - по няма да се забелязва от завъртяния цифер. Успех!rosen_er написа: ....
Завъртането е под 0,5 мм и може би ако сваля втулката за ремонтоара (не знам как се казва това на касата за водоустойчивост) ще се "изправи" цифера.
...
Забелязах я ама по ми прилича на следа от диск на ъглошлайфrosen_er написа: ...
П.П. Забелязахте ли дирята от куршума?Може би ще ви разкажа историята някой ден :triniti
Флекс !Флекс? Не обиждай "Белязания"omegaqq написа:Забелязах я ама по ми прилича на следа от диск на ъглошлайфrosen_er написа: ...
П.П. Забелязахте ли дирята от куршума?Може би ще ви разкажа историята някой ден :triniti
.
Проблема идва от факта, че цифера не е в центъра на касата. Загледай се в маркерите на 4 и 10 часа. Тоя на 10 часа е съвсем близо до безела, а тоя на 4 е на известно разстояние.
Бутона също може да се демонтира - сваляш зегерката, която се намира на пишлека от вътрешната страна и той излиза. Е после се чудиш с кво да затапиш появилата се дупка ама това са подробностиrosen_er написа:Да,на тази снимка е така.Но това е защото железният уплътнителен пръстен ,който е оригинален за Восток не влезе в касата заради бутона за бърза смяна ,а и онази втулки за която говорихме стърчи и от вътрешната страна на касата:
...
Пък и зегерката има навик да изчезва.omegaqq написа:Бутона също може да се демонтира - сваляш зегерката, която се намира на пишлека от вътрешната страна и той излиза. Е после се чудиш с кво да затапиш появилата се дупка ама това са подробностиrosen_er написа:Да,на тази снимка е така.Но това е защото железният уплътнителен пръстен ,който е оригинален за Восток не влезе в касата заради бутона за бърза смяна ,а и онази втулки за която говорихме стърчи и от вътрешната страна на касата:
...![]()
.