Re: Просто преминаващи часовници. Впечатления.
Публикувано на: 13 Дек 2024 12:17
Опитах да спася един Ролекс, ама не се получи. Oysterquartz cal. 5035 , 5055
Да, защото е кварцов, защото бобината беше прекъсната. И защото нов мотор комплект се е продал последно преди две години за 1200 евро, а дори и да имаше налична бройка, собственикът нямаше да се съгласи. Опитах със проводящ лак, ама по добре да бях пуснал тото. Шансът е минимален.
И така ролексът остава само като гривна.
Интересен кварцов механизъм на който роторът е бобина и въртейки се на 90гр. мести анкер, анкерно колело и т.н.





Друг, но успешно поправен през изминалата седмица е Mido Commander с ETA2836-2
Имаше счупено колело в автоматика. По точно оста на едното навивно колело.
механизмът се навива при преместване на ротора само в едната посока. Това довежда до недостатъчно навиване ако човек има недостатъчно движение през деня. Сега всичко е ТОП, почистен с добра амплитуда.


Поздрави и до скоро с новите часовници които ме очакват за ремонт и профилактики.
Да, защото е кварцов, защото бобината беше прекъсната. И защото нов мотор комплект се е продал последно преди две години за 1200 евро, а дори и да имаше налична бройка, собственикът нямаше да се съгласи. Опитах със проводящ лак, ама по добре да бях пуснал тото. Шансът е минимален.
И така ролексът остава само като гривна.
Интересен кварцов механизъм на който роторът е бобина и въртейки се на 90гр. мести анкер, анкерно колело и т.н.














Друг, но успешно поправен през изминалата седмица е Mido Commander с ETA2836-2
Имаше счупено колело в автоматика. По точно оста на едното навивно колело.
механизмът се навива при преместване на ротора само в едната посока. Това довежда до недостатъчно навиване ако човек има недостатъчно движение през деня. Сега всичко е ТОП, почистен с добра амплитуда.





Поздрави и до скоро с новите часовници които ме очакват за ремонт и профилактики.