Re: Кварцови часовници - ремонт.
Публикувано на: 30 Дек 2013 17:51
Е да ама моят нещо не ще да "дрънка"
Като часовник работи,само будилника не се чува
А е със стъкло,ама какво е точно не знам.


Абе Славата 3056А е по-яка :-) 14 калибър не спира броячите и моторът почва да работи със слагането на батерията. За точен часовник това си е недостатък!dreadx написа:За Ruhla-та намести роторчето и го придържай с нещо - клечка за зъби? С търпение и ловкост - ще се сглоби. Ruhla-та кварц всъщност ми харесва. Както и Слави-те кварц.
Почнах на майтап с кварцетата - много ми се искаше да оправя Чайката на брат ми. Не можах, стана Слава :-)rosen_er написа:Леле човек,възхищавам ти се на мерака и старанието с което чоплиш тези часовници icon_clap
Не ми е попадал такъв механизъм. Ама това не е горяло!Lyubo_sr написа: И да попитам- каква е причината да изгори бобината и може ли да се смени?
Намирам само една бобинка, но не е посочено с какво съпротивление е.varban написа:В заратайм продават отделно бобинки само за Ронда.
Струват, колкото една-две Миоти :-) Към пет лева.
Благодаря за напътствията.varban написа:За другите поражения - трябва да се види, дали платката е жива. Най-добре със стрелкови уред, свързан като волтметър на изхода за бобинката. Захранваш платката с волт и половина и гледаш - ако стрелката се клати ту в плюс, ту в минус по един път в секунда, значи е жива.
След това, докато ти е без платка машината, пробвай да врътнеш ангренажа с някоя подостена клечка. Трябва да се върти без клинене, но понеже стъпковият мотор е зацепен, няма да тръгне свободно.
Ако можеш да махнеш двигателя, ангренажа трябва да се върти от най-малкото духване с круша.
Фругото е като на механичните - стрелки и ремонтоарен механизъм. Само че ремонтоарният механизъм е много нежен.