Страница 16 от 70
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 17 Авг 2013 20:59
от DHM
За Велик ден да ми замесиш един и по Иконтшиту

Шти върнъ чирвени яйса, ама габруфски

с дупка

Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 17 Авг 2013 21:41
от Seikosha

Ще го натъкмим някак,живи и здрави да сме до тогава.
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 17 Авг 2013 22:25
от DHM
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 18 Авг 2013 03:16
от varban
Seikosha написа:
П.П.Я кажи,ти 2609 Н ли търсеше.
Миро ми прати. Вярно, че отиде при Сашо в Кюстендил, а при мен дойде неговият цифер, ама така стана по-добре, щото Сашо ми прати три-четири машини за части и едната вече свърши работа

Сега остава да се науча да лъскам стрелки и полетът ще стане

Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 11:08
от Seikosha
Абе,някой може ли да ми каже,от де да си купя чист бензин или хептан,че хептен си няма понятие де да търся.Питах в аптеката,навремето продаваха ампули с чист бензин и с него си пълнехме запалките,ма сега - тц,няма. Дъл не мога да заредя пералнята с флуид Зипо за запалки,ма той много вятърничяв,ще ми излезе златно прането

Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 11:25
от Pavlin
От фирма Марвин в западна промишлена зона Варна.
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 11:52
от Seikosha
Танкс,но там не е ли само на едро,че тя моята Перла мъничка

А нямат ли представителен магазин,че съм и безмоторен,пък то западът както винаги - далеко,а ако взема такси....

Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 12:22
от Pavlin
На едро е, но дават и по една бутилка. Последно цената беше 7.20лв за литър.
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 14:28
от cerasimi
Като проверявам онлайн , има медицински по разни аптеки разфасовки от 600 мл и от 1 л, но явно не всички го зареждат.
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 15:23
от varban
За хептана - той има плюсове и минуси.
По-летлив е от бензина, и това трябва да се има предвид - киснене в затворени съдове. Може да се вземе малка ракиена чашка и към нея да се пришлифова кръгло стъкло. С шлайф-прах и вода става идеално

Впрочем, това се отнася и за бензина - добре е да се работи в затворени съдове.
За токсичност - от всички въглеводороди наситените (тук е и хептана) са най-малко токсични.
Така че бензинът е по-вреден. В него може да има (но не задължително) и ненаситени, и ароматика.
Има изразено наркотично действие, малко повече от бензина.
Хубавото на хептана е, че се изпарява бързо и без остатък. За миене на спирали, баланси, анкъри и анкърни колелета е по-добър от бензина. Аз вчера исках да изпразня една опаковка от бензин за запалки - измих с нея една Слава 1600, и повече няма да повтарям. Часовникът бърза като за световно. Ще го разглобявам наново и ще мия всичко с хептан.
Другото майната му, ама пак трябва да свалям спиралата от моста :(
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 16:10
от Pavlin
Хептана да не би да е хексан?
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 16:39
от Seikosha
Абе,хептам или хексан,туй ще е.Щом има
по-изразено наркотично действие,че откак ми секвистираха ливадата с канабис,човек няма с кво да се напуши

Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 16:56
от Pavlin
Хексана е много отровен. Точно защото много бързо се изпарява и то заедно със всичкия боклук който е разградил. Естествено отива в дробовете на "часовникаря"
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 17:37
от Seikosha
Ееее, аз се пошегувах разбира се,за хексана знам,че е отровен,имал съм си работа отдавна с него,подобни са ксилола ,толуола,ако не се бъркам. Не знам защо си мисля,но мпоже и да бъркам,че Хептана е търговско наименование.
Re: Страницата на Seikosha/Page Seikosha/
Публикувано на: 22 Авг 2013 17:58
от cerasimi
Гледал съм в часовникарско ателие, как първо мият частите с бензин, а след това ги пускат в така наречената центрофуга, която е със някакъв разтвор. Там се въртят известно време, и чак след това се пристъпва съм сглобяването.