Страница 3 от 3

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 06 Окт 2014 22:50
от varban
nevenbekriev написа: Не е важно някак да сглобим проклетото нещо, а трябва първо да разберем как работи и коя част каква функция има. Така ако не работи правилно ще можем да разберем каква е причината.
А как именно се сглобява, Пламен го е написал. Този начин на сглобяване е триста пъти по-добър от на клипчето, защото поетапно може да се провери взаимодействието на частите: нанизваш колелото и буренцето на ремонтоара, завиваш лостчето с издатъка в шлица и веднага проверяваш, дали се мърда лостчето при преместване на ремонтоара напред-назад. След това - кулисата, и проверяваш взаимодействието и лостчето. След това - лостчето в задно положение, ремонтоарът прибран, пружинката нас място, и нищо не проверяваш, щото ще хвръкне :-)

После натреждаш колелетата и захлупваш с плочката, завиваш винтчетата, наместваш фиксатора и си готов за пълна проверка на възела.

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 07 Окт 2014 19:27
от Ice eyes
Успях да сглобя всичко както трябва,леко навих и часовникът тръгна,обаче ми се струва,че влагам прекалено много сила,за да издърпам ремонтоара за сверяване.На клипчето става съвсем леко.

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 07 Окт 2014 19:34
от plamenhar
Смаза ли местата където има контакт метал в метал?
Освен това е руска машина.
Един работи по леко друг по тежко. :mrgreen:
Този,на който правих ремонтоар коронката му работи по леко,
отколкото на другия,който е с оригинален ремонтоар.

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 07 Окт 2014 20:03
от Ice eyes
Не,не съм смазвал нищо,мислех да попитам,колко и къде.

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 07 Окт 2014 20:33
от plamenhar
За този механизъм понеже е по голям може да вземеш една клечка за зъби.
Съвсем леко я тръкни в масата малко върха да се подбие-ама леко.
След това много леко докосваш до маслото,колкото да се овлажни върха.
После допираш местата,които се трият метал в метал.
Самия ремонтоар може да го извадиш и малко да го овлажниш с масло.
Пак казвам-малко.Дръж едно парченце тоалетна хартия да попиеш ако олееш нещо.
За тази част на този механизъм може да ползваш обикновено машинно масло.
Но за другите места си трябва специално.
Ако някой нещо не е съгласен може да ме поправи. :muslim:

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 07 Окт 2014 21:00
от varban
Как и къде мажа, писах в темата за Восток 2409: viewtopic.php?f=57&t=3544#p35427" onclick="window.open(this.href);return false;

Но аз ползвам и лека грес, не само гъсто масло :-)
По идея, ако няма друго, става и с масло. На най-много места се маже именно ремонтоарният механизъм, другото, в ангренажа, е по-ясно.

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 08 Окт 2014 06:10
от nevenbekriev
Накрая успя, браво!
Използвай моторно масло, както са казали колегите. Принципно трябва да намажеш където ръчичката взаимодейства с пъпката на тиражния лост, където тиражният лост избутва крачето, където крачето ляга в канала на буренцето и самия вал- да го потопиш в масло и после леко да го попиеш с т. хартия. Ако и след това се вади трудно за сверяване, това зависи от силата, с която ръчичката (фиксатора) на тиражната плочка се притиска към пъпката на тиражния лост. Може леко да се изкриви в нужната посока, но има опасност от счупване.

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 10 Окт 2014 13:49
от Ice eyes
Благодаря още веднъж за съветите,снимките и клипчето.Часовникът работи нормално,след 30 часа работа точността му е в граници.Това беше и голямото ми притеснение,дали по време на ремонта не съм разместил други части.Доста неща ми се изясниха как взаимодействат.

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 10 Окт 2014 16:45
от atanweb
Браво, докато не са изветрели представите захващай следващият!

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 10 Окт 2014 17:02
от plamenhar
nevenbekriev написа:Използвай моторно масло, както са казали колегите.
Да питам преди да съм забравил.
Моторно масло та моторно.
Едно време като карах запорожец моторното масло беше доста гъсто и ставаше за тиражната част.
Сега поисках от сина ми моторно(той кара Фиат брава спорт)една спринцовка.
Ми то по рядко от часовникарското,което ползвам за камъните. n_sad

Re: Винт за освобождаване на ремонтоар на Мълния

Публикувано на: 10 Окт 2014 18:44
от nevenbekriev
Примерно 15W40