


Звучи като филм на ужасите и "Мисията невъзможна" 2 и 3 взети заедно. Забелязахте ли, че вместо с болтове (това е заводското изпълнение) двигателя е свързан с платката със спойки? От опит съм установил, че двигателя трябва да се мери отделно от платката иначе омметъра хваща изходното съпротивление на чипа и измерващия остава излъган.varban написа:Звънни моторчето, ако да, има шанс. Ако не... моторчетата 3056 и бобинките 3056А са много по-малко от читавите корпуси и цифери.
Така че тук е обратно, почвам от мотора. Ако е цял, търся му донор за корпус и цифер
Хич не е обикновена, кво като е разпространена :-)atanweb написа: На последните снимки се вижда хубавия релеф на циферблата. Знам, че е по-обикновенна и повечето от вас я имат както и аз за пореден път, но резултатът от съживяването е добър и се получиха читави снимки.
Поздрави!
Да, още в аукциона (или продавалника). Затова реших, че 15 кинта са много. Пет са добреomegaqq написа: Забелязахте ли, че вместо с болтове (това е заводското изпълнение) двигателя е свързан с платката със спойки? .
Така е. Обаче като мериш съпротивленеи, пускаш ток. И гледаш колелото на мотора. Ако трепка, то бобинката е цяла. Поне ако става дума за обикновените мотлрчета с една бобинка. Щото 3050 и 3056 и тук са особени - на една Слава 3050 бобинката трепна, аз сложих здрава платка и батерия и видях, че трепка, ама един път на две секунди. Роторът забрал жичка, откъснал я и тя стърчи и се опира в магнита. Силовия блок на тези схеми представлява превключвател - последователно включва маса и минус ту в едната, ту в другата посока, а прекъсването беше между първа и втора бобинка. И трите оставащи стигаха да мръднат ротора, ама нямаха сила да го превъртят.omegaqq написа:От опит съм установил, че двигателя трябва да се мери отделно от платката иначе омметъра хваща изходното съпротивление на чипа и измерващия остава излъган.