Страница 1 от 2

Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 22 Сеп 2013 15:36
от Skyler
Не съм особен любител на руските механизми. Основно съм се занимавал с 2209, дето му викат "Руската Омега". Но любопитството е двигател на всяко хоби и така се порадвах на Полет 2616.2Н. Имаше освен много мърсотия, счупен карамфил, счупено З.К. /дето му викат векселно/, както и баналното "ос на баланса". Смених каквото имах и тръгна "на една кълка", защото едната шийка на баланса е здрава.
Въпросът ми е: от кой механизъм Полет мога да взема баланс, освен от 2616.2Н. Предполагам стават от 2616, от 2616.1Н, а и от още някой. Идеята ми е да намеря най-евтиния донор. Смятам да използувам моя си мост на баланса /дето му викат на английски cock/.

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 22 Сеп 2013 17:33
от rosen_er
На "една крачка" от битака си. :) Няколко разходки и ще намериш същия.А може и от първият път да имаш късмет.Сравнително често се срещат.

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 22 Сеп 2013 17:35
от omegaqq
Ще ама не би.
За съжаление баланс за 2612.2Н може да вземеш само от него и от никой друг оти на по-стария модел спиралата е "бреге", а на твоя не е такава.
Няма друг полет с такъв баланс. Кофти и стория ама това е положението.

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 22 Сеп 2013 17:42
от Skyler
omegaqq написа:Ще ама не би.
Кратко и ясно!
Благодаря колега! Добре, че се намират, а и цените са поносими.

Забелязах, че докато "подзаводът" навива, се върти и ремонтоара с коронката. Като го мисля, такова си е конструктивното решение, не е повреда. Ама недобро решение. Моля поправете ме ако бъркам.

Поздрави! :b

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 25 Сеп 2013 19:42
от plamenhar
Да използвам темата.
Може ли да се ползва анкерно колело и анкерна вилка от Волна-2809-22кам.за Алмаз 2809-
18 камъка и къде се губят тези 4 камъка?

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 25 Сеп 2013 20:41
от omegaqq
Пробвай, най-много да не стане, но мисля, че няма да имаш проблеми.

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 25 Сеп 2013 21:01
от plamenhar
Разбрах къде са 4-те камъни-анкерната вилка на Алмаз е с 2 камъка,а на Волната с 4.
И още два допълнително има в съседство.Точно там може да дойде проблема-може оста да е по къса.
Ще пробвам утре.
Тези 4 камъни са накладни-по руската спесификация.
Най много да му сложа 22 камъка механизъм.Без това плочката на баланса е от Волна
с прецизния регулатор.
А Алмаза е с обикновен.

Ако някой има такъв механизъм да свирка.

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 27 Сеп 2013 09:37
от Skyler
plamenhar написа:
Ако някой има такъв механизъм да свирка.
Ето това видях за 5лв., дано свърши работа
http://auction.bg/item.php?id=1515201" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 27 Сеп 2013 12:33
от plamenhar
Благодаря.
Ще го взема.
Въпреки,че имам съмнение,но винаги ще потрябва такъв механизъм,че и в Ориента може да има едно колелце което ми трябва.

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 27 Сеп 2013 17:18
от omegaqq
Ориента нЕма да свърши работа - ментак е!

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 27 Сеп 2013 17:39
от plamenhar
E,да имам и аз едно менте,че до сега не съм попадал. :)

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 27 Сеп 2013 20:35
от rosen_er
Това също
http://auction.bg/item.php?id=1512810" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 27 Сеп 2013 20:57
от plamenhar
Да знам ги тези.
Аз имам 5-6 механизма с 22кам.
Но се различават от този в Алмаз.
А нали гоним автентичност.
Ето разликата:

ИзображениеИзображение

В ляво е Волна с 22кам.,а в дясно Алмаз-18кам.
Със жълтите стрелки се вижда къде има по два камъка в повече.
И там мисля,че осите са по къси.
Намерих същото анкерно колело от купа части,но оста беше по къса.
Опитите продължават докато намеря оригинален механизъм. :lol:

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 27 Сеп 2013 21:40
от dreadx
frame-а си е часовникарче. А от тези Волни, май от всичките са одрани едни и същи части - поне така изглежда на мътната снимка..

Не знаех, че Алмаз-а е с този 18к механизъм, май имам един с 22к, ама може нещо да са ашладисвали.. :)

Защо искаш да сложиш анкерно колело и вилка? - липсват ли, счупени ли са? Или са там, но не работят коректно?

Re: Взаимозаменяемост на частите

Публикувано на: 27 Сеп 2013 21:44
от plamenhar
Счупени са осите им,а и моста на баланса е от Волна.