странен проблем с малко Радо
Публикувано на: 08 Май 2012 06:09
Взех едно малко Радо със старата ЕТА уж за резервни части, но реших да го запазя. Прилича на сивите и черните на sheretudis, той има много (http://s18.postimage.org/rf9hutn2t/PIC_0012.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;) - не мога да снимам моя, че още не съм се наканил да взема нова батерия за фотоапарата.
Часовникът върви добре с ръчно навиване, явно проблемът е в модула за автоматично навиване. Часовникарите на принципа проба / грешка смениха всичко, което можеше да се смени (ротор, някакви колета от стандартни ЕТИ) - пак не работи - и върнаха оригиналните части обратно. Сега подозират, че капакът е бил сменен, опира и затова часовникът не работи. Действително, като сваля капака и разклатя часовника, веднага тръгва. Но на капака си пише Радо и на интернет гледам, че си и типичен капак за подобни Радо.
Единственото, което се сещам, е да поръчам по-издут прозрачен капак, за да не опира роторът, но се чудя дали проблемът е действително в него. Някакви идеи? Как да проверя, да взема да го размахвам няколко сутрини подред без капак например?
Какво ще препоръчате - направо да взема една цяла машина ЕТА и да сменя всичко накуп, или да сменя капака?
Часовникът върви добре с ръчно навиване, явно проблемът е в модула за автоматично навиване. Часовникарите на принципа проба / грешка смениха всичко, което можеше да се смени (ротор, някакви колета от стандартни ЕТИ) - пак не работи - и върнаха оригиналните части обратно. Сега подозират, че капакът е бил сменен, опира и затова часовникът не работи. Действително, като сваля капака и разклатя часовника, веднага тръгва. Но на капака си пише Радо и на интернет гледам, че си и типичен капак за подобни Радо.
Единственото, което се сещам, е да поръчам по-издут прозрачен капак, за да не опира роторът, но се чудя дали проблемът е действително в него. Някакви идеи? Как да проверя, да взема да го размахвам няколко сутрини подред без капак например?
Какво ще препоръчате - направо да взема една цяла машина ЕТА и да сменя всичко накуп, или да сменя капака?