Труда тук си е на Невен .В часовникарските книги като прочетеш две страници с изречения съставени от двадесет думи -девет от които са ъгли и градуси и нищо не запомняш .Човека го каза точно ,кратко и ясно -какво повече ни трябва ?Не искам да омаловажа работата и на останалите колеги от форума тук.-До колкото намерих две са темите засягащи направата на този детайл.

Оказва се че и лепенето със шеллак никак не е проста работа .След изваждане на анкера с вече наместените палети ,за последно се потапя в бензин да се обезмасли -и то внимателно ,не да го хвърлите в бурканчето с бензина.За последно проверявате и успоредноста на палетите -аз ги пробвам на тази разпробита плочка.Предварително съм си начупил няколко парченца от шеллака на едно стъкло - и по едно прецизно избрано поставям върху палетите на анкера който предварително е превъртян на обратно .Анкера съм го поставил на пробита месингова плоча която ще ми служи да го нагрея бавно и не директно .

Трябва доста да се внимава да не се изпече детайла .Лака е готов когато го видите че се разтапя и придобива леко по тъмен отенък от началния .Ако прекалите -лака се овъгля и нищо не става .Добре е предварително с друг детайл да се потренирате .След като махнете анкера от нагряването го оставяте до пълно изстиване на лака.

След изстиване вече го слагате на механизма и ако сте се справили добре той тръгва да работи .
Важно в случая е лакът да не се разтече по работните части на палета .
