Здравейте !- От доста време не съм писал в темите за ремонти . За това ,ще пусна тези снимки .- Да не си помислите че нещо съм спрял с ремонтите !Показвам как се справих с един не толкова лесен ремонт .-Часовника е самолетен хронограф- на клиент .Голяма битка да стигна под циферблата .Първо смених оста с готова заводска -излезе и счупен лагер под циферблата .-Тук ще поясня ,тези часовници -по новите -са така сглобени че тешко и горко на майстора който се наема да ги поправя!-Стрелките са така набити, че нямат махане !- И по тази пречина след като развалих двете секундни стрелки ,ще покажа и как ги възстанових-Направо са по -нови от нови.
- Направата на нова втулка е лесно но все пак си е доста трудоемко начинание -Тук не е проблем големината ,напротив -колкото е по -голяма -толкова по лесно се прави новата втулка .-Проблемни са най малките стрелки .
Сега остава да си купя един спрей -черен мат. за да ги завърша .-
Само да добавя -при тези големи стрелки,отворите в центрите им са направени като че ли някой ги е правил с триъгълна пила -Когато се набива фтулката и се развалцова от горната страна -втулката се впива в този триъгълен отвор и това води до по добра сглобка на фтулката и стрелката .