работи само със стъклото надолу
- clockwiser
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 515
- Регистриран: 25 яну 2012 00:17
Re: работи само със стъклото надолу
Да не отварям нова тема, някакъв чалъм за намествана на моста на Восток, примерно 2214? Кошмар е с тези три плаващи оси, цяла вечер утрепах и не става и не става.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1181
- Регистриран: 07 яну 2015 21:50
Re: работи само със стъклото надолу
Тук колегата много добре го е показал и обяснил - viewtopic.php?f=106&t=5415" onclick="window.open(this.href);return false;.
- atanweb
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 6312
- Регистриран: 20 яну 2012 22:02
- Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Re: работи само със стъклото надолу
Нали поставяш моста преди да си сложил анкера?
Нареждаш колелата, поставяш леко моста отгоре вземаш механизма в лявата ръка ( например) с показалеце задържаш моста отгоре съвсем леко колкото да не се изхлузи. Поставяш механизма на нивото на очите погледнат отстрани. През пролуката която е свободна поради липсата на баланса и анкера с пинцета поставяш колелата в една равнина с мостовете. Караш подред. Като си помагаш с въртене на колелата на цялата група. Това помага да си намерят мястото в рубините. След като трансмисията е наредена и всички колела се въртят свободно, без да махаш показалеца поставяш едно или две винтчета. Преди да завършиш стягането провери дали всички колела все още се въртят свободно иначе рискуваш да повредиш някоя ос.
Нареждаш колелата, поставяш леко моста отгоре вземаш механизма в лявата ръка ( например) с показалеце задържаш моста отгоре съвсем леко колкото да не се изхлузи. Поставяш механизма на нивото на очите погледнат отстрани. През пролуката която е свободна поради липсата на баланса и анкера с пинцета поставяш колелата в една равнина с мостовете. Караш подред. Като си помагаш с въртене на колелата на цялата група. Това помага да си намерят мястото в рубините. След като трансмисията е наредена и всички колела се въртят свободно, без да махаш показалеца поставяш едно или две винтчета. Преди да завършиш стягането провери дали всички колела все още се въртят свободно иначе рискуваш да повредиш някоя ос.