Здравейте,
Забелязах, че нямаме подобна тема за "паяци'
Да започнем с това, че има случай в които без такъв инструмент е рисковано. И обратно с такъв инструмент е по чисто, по безопасно и все пак дава повече възможности да свиете едно плекси така, че да стане.
Години наред съм слагал стъклата на ръка с обло тъпо ножче, но е имало случай в които съм се борил много за да успея, Случвало се е да повредя някое ново стъкло при монтаж без паяк или преса.
Силно препоръчвам.
Забелязах, че има инструменти тип паяк на приемливи цени. Китайски или стари часовникарски все отнякъде изпадят. просто се оглеждайте за такъв ако все още си нямате.
Ето ги моите паячета...
Два стандартни и един лилипут за дамски. *благодарсности на Иван за съдействието.
направих темата и за нещо полезно надявам се.
Имах един стар по голям паяк който може би е от първите китайски... не знам.
Но беше без бумен ринг. Т.е. зъбите му не се връщат самостоятелно което го прави почти невъзможен за работа.
Наскоро като сменях маслото на колата забелязах, че на филтъра има такъв ринг и веднага го присадих на паяка.
Пасва перфектно! Може би по добре и от оригиналното което не знам как е било, но това ще изкара много.
ей за такива пръстенчета става въпрос.
Ето как стана при моя.
Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.
Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.
Досега съм си купил два паяка, китайски, от Ebay. И с двата не можах да се справя до момента.
Ходих при познат часовникар да му видя инструмента и се оказва че моите са със затъпени остриета на челюстите и не могат да хванат стъклото, изпускат го. Трябвало да ги заточа...
Ще чакам да излезе по аукционите някой стар часовникарски "паяк"...
Ходих при познат часовникар да му видя инструмента и се оказва че моите са със затъпени остриета на челюстите и не могат да хванат стъклото, изпускат го. Трябвало да ги заточа...
Ще чакам да излезе по аукционите някой стар часовникарски "паяк"...
Фейсбук-група за любители на чешките часовници "Прим" ("Prim")
https://www.facebook.com/groups/587660169722031
https://www.facebook.com/groups/587660169722031
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1163
- Регистриран: 07 яну 2015 21:50
Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.
да , ръбовете които законтрят стъклото трябва да са остри . Повечето от паяците са с по -малко от 16 крака и не са за предпочитане . -Когато се купува трябва да се гледа на снимките и да се броят краката .
Също така има и различни спомагателни поставки към тези паяци -При тях също трябва да се знае за какво стъкло ще се ползват .
Също така има и различни спомагателни поставки към тези паяци -При тях също трябва да се знае за какво стъкло ще се ползват .
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 3037
- Регистриран: 07 окт 2015 21:42
- Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.
На бългаски мисля че се казваше О пръстен тоя вид уплътнение.atanweb написа: ↑05 яну 2022 19:08
Имах един стар по голям паяк който може би е от първите китайски... не знам.
Но беше без бумен ринг. Т.е. зъбите му не се връщат самостоятелно което го прави почти невъзможен за работа.
Наскоро като сменях маслото на колата забелязах, че на филтъра има такъв ринг и веднага го присадих на паяка.
Пасва перфектно! Може би по добре и от оригиналното което не знам как е било, но това ще изкара много.
ей за такива пръстенчета става въпрос.
Дано да изкара дълго , по принцип не е предвиден да се използва като ластик , обратно ,обикновенно стои притиснат между двете повърхности които уплътнява.
Последна промяна 1 на stepona555, променена общо 9 пъти
Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.
На китайски паяк съм виждал най-обикновен канцеларски ластик от по-дебелите.И работеше.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 3037
- Регистриран: 07 окт 2015 21:42
- Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Re: Акрилни / плексигласови стъкла - демонтаж, монтаж. Паяк.
Аз на най обикновенни дебели европейски пачки съм виждал доста тънки ластици и работят съвсем коректно , .... докато се скъсат .
Край на спама
Край на спама