Отзад тегло 300гр , 27 волта за нагревателя , премерен здрав е , ще нощува поне веднъж във фризера , няма да се удържа , капака със здраво хартиено уплътнение .
Вътре всичко като ново само в леглото на оста на барабана с пружината имаше нещо като стара пластмаса която се рони черна , някаква грес е било .Днес не продължих по навътре , все пак да му се порадвам работещ.
Нагревателя
Часовници от автомобили и военни машини
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 3120
- Регистриран: 07 окт 2015 21:42
- Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Вече писах в друга тема , но на този мястото е тук
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 3120
- Регистриран: 07 окт 2015 21:42
- Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Часовника е от самолет , на големи височини е доста студено ,затова са му сложили нагревател
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Аз мисля че моят е от кораб.
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Корабните май са друга бира По-малкият е танковой
"Човекът откри времето,Сейко го усъвършенства" " 浪人 "
Re: Часовници от автомобили и военни машини
И двата ми ги даде един и същ моряк.Каза че малкият бил на някаква станция,за големия не уточни.
Бях танкист но нямам спомен за часовника доста време мина.
Бях танкист но нямам спомен за часовника доста време мина.
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Е. ако е бил в танк е от ВСВ и малко след това,иначе Челябинката си е за вграждане,дали в плот,корпус и къдет ти хрумне,моя е вграден в плексигласов корпус и си е един настолен часовник ,докарал съм го до 1мин. изоставане на седмица
"Човекът откри времето,Сейко го усъвършенства" " 浪人 "
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 3120
- Регистриран: 07 окт 2015 21:42
- Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Погледнете последния пост на предишната страница , има линк с много информация снимки .
Друга тема е че руснаците са слагали когато каквото има от самолет на танк или на кораб.
Друга тема е че руснаците са слагали когато каквото има от самолет на танк или на кораб.
- varban
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 4585
- Регистриран: 26 май 2013 21:00
- Местоположение: Казанлък
- Контакти:
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Зависи на какво казваш кораб:)
Това е ходова рубка на Метеор. Или кабината на пилота му, както ти харесва повече
Такъв часовник в танк не съм виждал, ама в самоходно оръдие съм
Виж, на сериозен кораб, който плава дълго и далече, часовниците се други, морски.
Те тия авиационните ще изгният за половин година плаване
Това е ходова рубка на Метеор. Или кабината на пилота му, както ти харесва повече
Такъв часовник в танк не съм виждал, ама в самоходно оръдие съм
Виж, на сериозен кораб, който плава дълго и далече, часовниците се други, морски.
Те тия авиационните ще изгният за половин година плаване
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 3120
- Регистриран: 07 окт 2015 21:42
- Местоположение: N36° 26' 08" , W5° 6' 29"
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Моя грешка при писането извинявам се , под кораб съм имал предвид БТР 60ПБ и подобни за близко плаване.
Опитвам се да убедя колегата , че часовниците с нагревател обикновенно са за самолети .
Опитвам се да убедя колегата , че часовниците с нагревател обикновенно са за самолети .
- varban
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 4585
- Регистриран: 26 май 2013 21:00
- Местоположение: Казанлък
- Контакти:
Re: Часовници от автомобили и военни машини
Да, така е. Но в танковите часовници също може да има такъв нагревател.
Не знам в какъв температурен диапазон работят часовниците на бронираните машини, ама боеприпасите им работят в диапазон от - 50 до +50 градуса Целзий. Ако снаряда в танка се изпитва на минус 50 (защото може да изстине до толкова, не за друго!) то часовник който работи на тази температура трудно си представям.
Още нещо - такава температура в танка изключва напълно работа на екипажа в него, даже този екипаж да е сибирски Тия космически минуси се получават от стоене на танка няколко дни и нощи на открито зимата в района на Оймякон или някъде си в Магадан.... или в Канада - се тая, студът си е студ и не признава граници
Представете си картинка - като се позатопли до минус 20 (около обяд може и да стане толкова), екипажът прогрява с пърлачки ключалките на люковете, отваря ги и отвътре ги лъха СТУД Чак скреж излиза във въздуха отвътре
Следва непреводима игра на думи, състояща се от специфични изрази, и в единия люк се вкарва ръкав на топловъздушен апарат (такава една бензинова лампа с резервоар около кофа бензин) Пърлачка на този студ работа не върши - бутилката ще изстине и горелката ще угасне.
Още едно такова достижение на технитата се вкарва в моторния отсек и почва подгряване на двигателя и трансмисията. Така е, щото братята са се цивилизовали и танковете им са станали по-сложни и капризни. Преди 75 години са постъпвали по-просто: под танка, между веригите, в района на моторното отделение са палели огън с дъски от снарядни сандъци... като ми казаха тоя читерски номер, въобще не се чудих, защо руското танк е се дизелов. Ми че то действията на екипажа са по-опасни от някой панцеркампфваген (който на този минус ще е предмет от ландшафта, а не бронирана бойна кола).
Та така... действията на екипажа (по устав, по устав ) след половин-един час довеждат температурата на двигателя до около тази на околния въздух, щото преди този час е била пак на околния въздух, ама през нощта
После някак си (точно как е секретно) палят дизела и танка почва да се стопля. Като се прогрее мотора, екипажа влиза и е готов да кара ледените 40 тона стомана, че и да стреля. И даже да улучва
Ама приказвахме за часовника, пък то какво излезе... няма да го трия
Та мисълта ми беше, че въздуха в танка се е понагрял. Ама бронята и разните ламаринени сандъци с прибори - още не. И часовникът си е студен. По-студен от въздуха в бойното отделение. И джамът му ще се покрие с конденз, а в по-тежки случаи - и със скреж.
Та затова приборите имат нагреватели. Или общи за целия блок, или индивидуални. Примерно на манометрите какво ще им стане? Нищо, само трябва да не се запотят стъклата. Затова се слага един ламаринен капак отзад на таблото, и в този капак се монтират няколко нагревателя. Те гарантират, че температурата на приборите ще е по-висока от тази в бойния отсек. А ако часовник (или друг прибор) е по-топлолюбив, предвиждат допълнителен нагревател вече в неговия корпус. Тази работа може да се върши и от лампи. Не е задължително да имат отвори и да светят. Много се чудих, когато видях такова нещо за първи път: гнездо за лампа, ама гилзата, в която лампата влиза, ламаринена
А като тръгне танка, вече става по-човешко. След няколко часа вътре става даже горещо.
И със самолетите е същото, само че още по-цивилизовано. Тръгне ли турбината, има горещ въздух на корем. От компресора на двигателя. Ама докато е студен - като в танка! че то повечето самолети виждат хангар само когато ги ремонтират
Не знам в какъв температурен диапазон работят часовниците на бронираните машини, ама боеприпасите им работят в диапазон от - 50 до +50 градуса Целзий. Ако снаряда в танка се изпитва на минус 50 (защото може да изстине до толкова, не за друго!) то часовник който работи на тази температура трудно си представям.
Още нещо - такава температура в танка изключва напълно работа на екипажа в него, даже този екипаж да е сибирски Тия космически минуси се получават от стоене на танка няколко дни и нощи на открито зимата в района на Оймякон или някъде си в Магадан.... или в Канада - се тая, студът си е студ и не признава граници
Представете си картинка - като се позатопли до минус 20 (около обяд може и да стане толкова), екипажът прогрява с пърлачки ключалките на люковете, отваря ги и отвътре ги лъха СТУД Чак скреж излиза във въздуха отвътре
Следва непреводима игра на думи, състояща се от специфични изрази, и в единия люк се вкарва ръкав на топловъздушен апарат (такава една бензинова лампа с резервоар около кофа бензин) Пърлачка на този студ работа не върши - бутилката ще изстине и горелката ще угасне.
Още едно такова достижение на технитата се вкарва в моторния отсек и почва подгряване на двигателя и трансмисията. Така е, щото братята са се цивилизовали и танковете им са станали по-сложни и капризни. Преди 75 години са постъпвали по-просто: под танка, между веригите, в района на моторното отделение са палели огън с дъски от снарядни сандъци... като ми казаха тоя читерски номер, въобще не се чудих, защо руското танк е се дизелов. Ми че то действията на екипажа са по-опасни от някой панцеркампфваген (който на този минус ще е предмет от ландшафта, а не бронирана бойна кола).
Та така... действията на екипажа (по устав, по устав ) след половин-един час довеждат температурата на двигателя до около тази на околния въздух, щото преди този час е била пак на околния въздух, ама през нощта
После някак си (точно как е секретно) палят дизела и танка почва да се стопля. Като се прогрее мотора, екипажа влиза и е готов да кара ледените 40 тона стомана, че и да стреля. И даже да улучва
Ама приказвахме за часовника, пък то какво излезе... няма да го трия
Та мисълта ми беше, че въздуха в танка се е понагрял. Ама бронята и разните ламаринени сандъци с прибори - още не. И часовникът си е студен. По-студен от въздуха в бойното отделение. И джамът му ще се покрие с конденз, а в по-тежки случаи - и със скреж.
Та затова приборите имат нагреватели. Или общи за целия блок, или индивидуални. Примерно на манометрите какво ще им стане? Нищо, само трябва да не се запотят стъклата. Затова се слага един ламаринен капак отзад на таблото, и в този капак се монтират няколко нагревателя. Те гарантират, че температурата на приборите ще е по-висока от тази в бойния отсек. А ако часовник (или друг прибор) е по-топлолюбив, предвиждат допълнителен нагревател вече в неговия корпус. Тази работа може да се върши и от лампи. Не е задължително да имат отвори и да светят. Много се чудих, когато видях такова нещо за първи път: гнездо за лампа, ама гилзата, в която лампата влиза, ламаринена
А като тръгне танка, вече става по-човешко. След няколко часа вътре става даже горещо.
И със самолетите е същото, само че още по-цивилизовано. Тръгне ли турбината, има горещ въздух на корем. От компресора на двигателя. Ама докато е студен - като в танка! че то повечето самолети виждат хангар само когато ги ремонтират