Въпрос за Омега механизъм.
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Напоследък ме преследват умни мисли, но аз съм по-бръз.
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Да , това със серийния номер го намерих и аз но механизма го намерих само още един път в нета ето тук.
https://www.watch-auctions.co.uk/sale/1 ... l-at-fault
https://www.watch-auctions.co.uk/sale/1 ... l-at-fault
- atanweb
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 6312
- Регистриран: 20 яну 2012 22:02
- Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Привет, не е ли нещо от сорта? Omega 19'''LOBNN или някой друг грейд на основа omega 19
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db. ... ga_19LOBNN
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db. ... Omega_19LB
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db. ... k&Omega_19
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db. ... ga_19LOBNN
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db. ... Omega_19LB
http://www.ranfft.de/cgi-bin/bidfun-db. ... k&Omega_19
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Да, грейд на основа omega 19 е си мисля и аз , но ме измъчва въпроса кой точно
- atanweb
- Moderator
- Reactions:
- Мнения: 6312
- Регистриран: 20 яну 2012 22:02
- Местоположение: гр. Кюстендил/NRW
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Е то като при колите.. Все някакви фейслифтове излизат.. Един, два пъти в годината дори.
Re: Въпрос за Омега механизъм.
А дали има някаква вероятност да е някакъв китайски клон . Имам в предвид само механизма, защото на циферблата и касата личат следите от времето ( все пак е на почти век ) макар и малко, докато механизма все едно сега излиза от завода.
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1264
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Напълно си е автентичен. Но като го гледам, не съм сигурен, че е 19'''. Кажи какъв му е диаметъра.
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Външния диаметър на механизма е 44 мм.
Ето снимка и от другата страна, тъй като го разглобих за профилактика.
И в този ред на мисли имам един въпрос. Часовника пишеше че е минал профилактика когато пристигна при мен , но вибрографа показваше амплитуда 240 - 250 градуса. Аз обаче реших че този механизъм може повече и го разглобих и измих , съответно смазах и сглобих . Сега вибрографа показва 340 градуса и работи много по стабилно и равномерно във всички позиции. Въпроса ми е защо се случва така и дали след КРАТКО време отново ще се влоши ?
ПП: Когато го разглобявах си личеше че маслото е прясно и не засъхнало ,както и че механизма е чист !
Ето снимка и от другата страна, тъй като го разглобих за профилактика.
И в този ред на мисли имам един въпрос. Часовника пишеше че е минал профилактика когато пристигна при мен , но вибрографа показваше амплитуда 240 - 250 градуса. Аз обаче реших че този механизъм може повече и го разглобих и измих , съответно смазах и сглобих . Сега вибрографа показва 340 градуса и работи много по стабилно и равномерно във всички позиции. Въпроса ми е защо се случва така и дали след КРАТКО време отново ще се влоши ?
ПП: Когато го разглобявах си личеше че маслото е прясно и не засъхнало ,както и че механизма е чист !
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1264
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Нямам представа какъв е точно калибърът. Виждал съм такива, но се срещат доста рядко. Предполагам, успял си да разбереш как се сваля пластинката с накладния камък на моста на баланса...
Сигурно има някаква причина за по-ниската амплитуда при предходното почистване. Може да не е бил добре почистен, може палетите на анкера да не са били смазано правилно или с подходящо масло. Понякога се случва и така, че с времето амплитудата започва да пада. Обикновено е свързано с наличие на остатъци от старото масло, които не са се почистили напълно - по палетите на анкера и в камъните на баланса, анкера и анкерното колело най-вече. Остатъците 'катализират' деградацията на новото масло и то бързо се поврежда. Другата причина е разтичането на маслото по целите палети и цялата табла на анкерното колело, тогава на нужните места то не се задържа и на практика няма смазване, това води до силно падане на амплитудата, особено при износено анкерно колело.
Сигурно има някаква причина за по-ниската амплитуда при предходното почистване. Може да не е бил добре почистен, може палетите на анкера да не са били смазано правилно или с подходящо масло. Понякога се случва и така, че с времето амплитудата започва да пада. Обикновено е свързано с наличие на остатъци от старото масло, които не са се почистили напълно - по палетите на анкера и в камъните на баланса, анкера и анкерното колело най-вече. Остатъците 'катализират' деградацията на новото масло и то бързо се поврежда. Другата причина е разтичането на маслото по целите палети и цялата табла на анкерното колело, тогава на нужните места то не се задържа и на практика няма смазване, това води до силно падане на амплитудата, особено при износено анкерно колело.
Re: Въпрос за Омега механизъм.
Златен си Невене, много благодаря за инфото и съветите които ни даваш!
Да успях да се справя сам , голям съм все пак няма все за полата на мама да се държаПредполагам, успял си да разбереш как се сваля пластинката с накладния камък на моста на баланса...
-
- Специалист
- Reactions:
- Мнения: 1264
- Регистриран: 14 юни 2012 17:05
- Местоположение: Варна