Линкове с ремонти на часовници.

ranfft , watchguy , uhrwerksarchiv.de и т.н.
Публикувай отговор
plamenhar
Специалист
Reactions:
Мнения: 2741
Регистриран на: 17 Апр 2012 14:49

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от plamenhar »

Не,електронен.Уж мери и стотни.Поне като го пробвам дава едни и същи показания.
Имам и микрометър,но с него няма да може.
dreadx
Специалист
Reactions:
Мнения: 794
Регистриран на: 20 Апр 2013 16:58
Местоположение: София-Лозенец

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от dreadx »

Дължината можеш да я измериш, диаметърът също (приблизително). После виж дали отговарят на цифрите, които са написани на ампулите. И все пак е желателно да съвпадат всички диаметри. На всеки от тях е нахлузена някаква част със съответния вътрешен диаметър и допуски.
plamenhar
Специалист
Reactions:
Мнения: 2741
Регистриран на: 17 Апр 2012 14:49

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от plamenhar »

За измерването се справих горе долу.
Обаче осите в ампулите са разместени и надписа отгоре им не е меродавен.
Трябва всички да ги премеря по дължина и да ги разпределя.Ужасен труд ще е. :mrgreen:
nevenbekriev
Специалист
Reactions:
Мнения: 1265
Регистриран на: 14 Юни 2012 17:05
Местоположение: Варна

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от nevenbekriev »

Трябва да провериш осите 42/10 които имаш дали са за инкаблок, дали влизат в отвора на инкаблока на часовника и дали върхът на оста влиза в камъка. Предполагам, че няма да влезе в камъка, а това може да се поправи чрез полиране на върховете докато паснат... После трябва да се види дали столчето на което застава таблата на баланса е на подходяща височина. Това заначи балансът как ще стои спрямо моста на анкера и средното колело ако влиза под него... Ако се налага височината на колелото на баланса може малко да се промени с кривене на спиците, но това в краен случай. Отворът на баланса трябва да се райберова до 1.0, да се насади на оста и да се пробва как стои в механизма.Накрая на платото и на втулката на спиралата ще се наложи да се райбероват отворите за да паснат на оста. Ако пък влизат хлабаво, платото може да се залепи, а втулката на спиралата може да се свие леко, но това е по-малко вероятно
plamenhar
Специалист
Reactions:
Мнения: 2741
Регистриран на: 17 Апр 2012 14:49

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от plamenhar »

Ох,като си представя колко е малка оста ме хваща страх.
Ще изчакам да събера кураж. :mrgreen:
Първо ще ги премеря.Че досега не попаднах на 42.най близкия размер е 41.
Но може би се получава допуск от шублера.
После ще проверя и другите размери.
plamenhar
Специалист
Reactions:
Мнения: 2741
Регистриран на: 17 Апр 2012 14:49

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от plamenhar »

Механизма е май 2628-Н.
На снимката със стрелката би трябвало да има едно щифтче,което прибутва деня.
Няма го.Въпроса е на резба ли е,или занитено,че и с лупа не го виждам.
Изображение
nevenbekriev
Специалист
Reactions:
Мнения: 1265
Регистриран на: 14 Юни 2012 17:05
Местоположение: Варна

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от nevenbekriev »

plamenhar написа:Механизма е май 2628-Н.
На снимката със стрелката би трябвало да има едно щифтче,което прибутва деня.
Няма го.Въпроса е на резба ли е,или занитено,че и с лупа не го виждам.
Изображение
По-скоро е набит. Вземи кламер и го изтъни с пилене леко на конус. Натикай го здраво и отрежи с резачки каквото стърчи, после го изпили с дремел.
plamenhar
Специалист
Reactions:
Мнения: 2741
Регистриран на: 17 Апр 2012 14:49

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от plamenhar »

Така направих,но от топлийка.
Стана добре,но часовника не върви-иска си профилактика. n_sad
Аватар
varban
Moderator
Reactions:
Мнения: 4585
Регистриран на: 26 Май 2013 21:00
Местоположение: Казанлък
Обратна връзка:

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от varban »

И аз ще видя, кво му е на един 2628.Н.
Ама не мога да извадя машината от корпуса :(
Пластмасата така се е запекла, че все едно е залята с епоксидка.
plamenhar
Специалист
Reactions:
Мнения: 2741
Регистриран на: 17 Апр 2012 14:49

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от plamenhar »

На моя ринга около механизма е метален.
Не мога обаче да намеря снимки с разглобяването на Полет 2627Н.
Интересно,че в спаравочника за механизми го няма.
А където го намеря е само с датник.И се води същия номер?
Аватар
varban
Moderator
Reactions:
Мнения: 4585
Регистриран на: 26 Май 2013 21:00
Местоположение: Казанлък
Обратна връзка:

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от varban »

Ти си знаеш, ама аз да си кажа - не мой да е 2627 само с датник. Само с дата са 14, с ден/дата - 28. Щом няма автоподзавод, не може да е 2627.
Несоблюдение ГОСТ преследуется законом ;)
Аватар
varban
Moderator
Reactions:
Мнения: 4585
Регистриран на: 26 Май 2013 21:00
Местоположение: Казанлък
Обратна връзка:

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от varban »

plamenhar написа:На моя ринга около механизма е метален
На Ракетa "Т-55АМ" 2628.Н - също.
А на една подобна, ама в бял корпус с жълт ринг и цифер, гийоширан на ромбчета - с пластмаса.

Иначе - теб сигурно те интересува точно автоподзавода?
plamenhar
Специалист
Reactions:
Мнения: 2741
Регистриран на: 17 Апр 2012 14:49

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от plamenhar »

http://forums.watchuseek.com/f10/poljot ... 80497.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Ето виж-само с дата?
cerasimi
Специалист
Reactions:
Мнения: 1164
Регистриран на: 05 Апр 2012 15:23

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от cerasimi »

varban е прав за номерацията на механизмите. Тази амфибия ми се струва котлета. Истинската е с механизъм 2626.2Н

http://www.ussrtime.com/cgi-bin/details.pl?id=1299" onclick="window.open(this.href);return false;
plamenhar
Специалист
Reactions:
Мнения: 2741
Регистриран на: 17 Апр 2012 14:49

Re: Линкове с ремонти на часовници.

Мнение от plamenhar »

Да,вероятно е добавен моста с автомата от друг механизъм.
Публикувай отговор

Обратно към “Техническа информация, литература и полезни линкове”