На единия ремонтоара счупен.
Доста едрички-2мм.диаметър и 38мм.дължина.
Тъй като оригинален ми се стори невъзможно да намеря реших да си изработя.
Материали-парче тел от закачалка от химическото.

Доста твърда ми се видя и може и да може да се закали.
Инструменти:
Бормашина на хоризонтална стойка.
Винтоверт.
Резбарско лъкче с триончета за метал.
Пили-финни швейцарски.
Шублер.
Рано сутринта,за да тормозя една комшийка.(Аман от селяни).
Време на изработката-около 20мин.
Телта я завирам в патрона.Остава да стърчи толкова,колкото е дължината на най-тънката
част,която лагерува в основния мост.
Завъртам и с пила докарвам до подходящия диаметър.

След това изкарвам материала,колкото е дължината на квадратната част.
Целта винаги е патрона да ограничава обработваемата повърхност до подходящата дължина.
След това измервам квадрата по диагонал и с пилата достигам размера.

След това идва трудното.
На ръка почвам да оформям квадрата.
Както е на патронника.
Оставям го по голям с 1-2 десети.
После пробвам на часовника.
Ако е по дебело зъбчатката оставя следа върху метала и там доизпилявам.

Изваждам още заготовката-толкова,колкото да постигна следващия размер-на каналчето за
пъпката на тиражния лост.Него го изрязвам с триончето за метал.
Бормашината се върти.

Следва резба.За целта подготвям опашката с нужния диаметър-мера колко е диаметъра на резбата.
В случая е 2мм.,но аз докарвам на 1.8мм.
Затягам флашката на менгемето,а ремонтоара на винтоверта.
Така резбата запазва съосноста със основното стъбло.
Малко масло и бавни обороти.


Леко лъскане с шкурка 1000.
Малко масълце и готово:

На дребните часовници ще е по трудно,но няма невъзможни неща.
Успех на тия,които се престрашат.