А как именно се сглобява, Пламен го е написал. Този начин на сглобяване е триста пъти по-добър от на клипчето, защото поетапно може да се провери взаимодействието на частите: нанизваш колелото и буренцето на ремонтоара, завиваш лостчето с издатъка в шлица и веднага проверяваш, дали се мърда лостчето при преместване на ремонтоара напред-назад. След това - кулисата, и проверяваш взаимодействието и лостчето. След това - лостчето в задно положение, ремонтоарът прибран, пружинката нас място, и нищо не проверяваш, щото ще хвръкне :-)nevenbekriev написа: Не е важно някак да сглобим проклетото нещо, а трябва първо да разберем как работи и коя част каква функция има. Така ако не работи правилно ще можем да разберем каква е причината.
После натреждаш колелетата и захлупваш с плочката, завиваш винтчетата, наместваш фиксатора и си готов за пълна проверка на възела.