Най-много ме впечатли липсата на централния камък. Тук е с втулка. Мислех, че са спрели така да ги правят много преди туристическите версии. Все пак механизма изглежда да е от по дебелите като 18к. И представлява някакъв мелез. Интересно под циферблата какво е.
И на мен механизмът ми изглежда да е от дебелите. Освен това при старите 15 камъка не съм виждал толкова грубо обработени мостове.
Мисля, че имаше и едни Ракети от този период (началото на 90те) пак така с жълти механизми без покритие и с по-малко камъни. Не са били от най-добрите години за часовникарската индустрия. Покойният Миро, който изработваше стъкла по поръчка, твърдеше, че тогава намалили и хрома по покритието на Командирските и жълтото избивало много бързо - за разлика от по-ранните и по-късните Командирски.
При тая цена и насипното състоянието в което се намира часовника .... По принцип за всеки влак си има пътници ама тоя много требе да чака някой да се качи.
Според моите бегли познания, не е автентичен. По мостовете липсват стандартните обозначения за времето на производство, клеймото на завода "Ч2З"/макар, че според руските спецове, през 46 и 47 не са поставяли такова/, а на барабанното колело надписа "Салют". По-скоро е сменен механизма с по-късна Молния ЧЧЗ.
sharky1973 написа:Според моите бегли познания, не е автентичен. По мостовете липсват стандартните обозначения за времето на производство, клеймото на завода "Ч2З"/макар, че според руските спецове, през 46 и 47 не са поставяли такова/, а на барабанното колело надписа "Салют". По-скоро е сменен механизма с по-късна Молния ЧЧЗ.
+1
Тук има готов отговор на въпроса: http://museumhours.ru/?p=147" onclick="window.open(this.href);return false;