

Обещавам, но и не разчитам много. Иво съвсем го е "ударил през царевицата". Тормозя го яко, резултати никакви! Прави си застраховки и сменя батерии...atanweb написа:Браво Коста, ето знаех си, че имаш още много да показваш. Много хубав представител на първи московски....
Я бЕгай веднага при Иво да намериш един по свеж ринг за задния капак!
И аз съм показвал един такъв тук, ама с надпис Полет. Предполагам твоя е по стар.
https://get.google.com/albumarchive/108 ... V8XlWQQ0x8" onclick="window.open(this.href);return false;
Външен-30,5мм, вътрешен-26мм.the collector написа:Браво, интересен е този Столичен!
Дай вътрешен и външен диаметър на рингчето-може да изровя някакво по-читаво.
26,1мм вътрешен, 30,6мм външен. Мери стругар-фрезист с метален шублер от 80те Според него електронните дават отклонения. Разкава, че се отказал да си закупи електронен, когато видял затворен да отчита стойност 0,1 знам ли?the collector написа:Можеш ли отново да премериш външният диаметър на ринга?
Намерих един ринг, който е с вътрешен диаметър 26.02 мм., но външният е 30.95 мм. Меря с електронен шублер.
Напиши ми данните ти на лични, пък ще го пробваш. Мисля, че трябва да влезе.kostabo написа:26,1мм вътрешен, 30,6мм външен. Мери стругар-фрезист с метален шублер от 80те Според него електронните дават отклонения. Разкава, че се отказал да си закупи електронен, когато видял затворен да отчита стойност 0,1 знам ли?the collector написа:Можеш ли отново да премериш външният диаметър на ринга?
Намерих един ринг, който е с вътрешен диаметър 26.02 мм., но външният е 30.95 мм. Меря с електронен шублер.