
И от мен icon_clap icon_clap icon_clap
Няма там никаква светомаса. Обикновена боя смонова кост. Секундата не е оригинална, разбора се.Caxo написа:Тоя датник колко съм го псувал не е истина. Да не говорим, че 5-6 пъти съм "гонил" пружинки из стая. Та това е за сега от мен![]()
Пък ако си намериш някоя 16 камъкова, без накладни камъни на анкерното колело, още по-добре. Таман ще се съсредоточиш на същественото - собствено на часовниковия механизъмvarban написа:Прочее, аз смятам, че следващия обект трябва да бъде Ракетa три стрелки![]()
Бачо Ангел също съветваше такъв трик2. По Полетитe 2609Н и т.н. Лайняният ремонтоарен механизъм е известен. По съвет на опитни часовникари си пазя нервите и свалям коронката от ремонтоара преди поставянето в корпуса, а не го вадя от машината. После завинтвам коронката, като придържам вала с тънки клещи. Така става по-лесно и по-бързо.
Нещо не разбирам за какво ти е дупката.varban написа:Щото има пробит отвор. А на предните модификации няма - този полeт на снимката е 2609.Н, а не 2Н.
И онзи 2614, дето го заврях в шанхайски пиринчен корпус, и той е само ен, не е две ен.
Аз май две ен нямам... да взема да им пробия по една дупка преди миене...
Трябва да си сигурен, че всичко се върти свободно. Изпусни пружината, навий го малко и гледай, къде спира, ако е на масата. Трябва да оправиш проблема.Caxo написа:Така... докато стоеше на рафта на 3-4 пъти взе че спря. Винаги около от 10 до 12 секунда.След това му сложих една каишка и вече седмица го нося без проблеми. Не е спирал, но изостава с около минута и нещо за 24часа.... Дали да го бутна малко и как ?
ИмамCaxo написа: П.П. Имате ли представа как да разбера ориентировъчно коя година е произведен ?