Пробвай отначало така, както описах за дамските.
Щото за анкерното колело с рубинените палети с особена сила важи, че трябва такава и толкова смазка, колкото е предписана. Ако обаче се отклоняваш, по-добре да е по-малко. Аз бих го написал даже по ред:
1. Най-добре е както се прави от производителя. Само че там епиламират анкерите.
2. Ако не може, по-добре да се маже по-малко.
3. Лошо е да се маже много - смазката ще действа като лепило и ще снижи импулса, предаван на баланса. А като се сгъсти, ще спре.
4. Ако колелото и палетите са сухи, стават необратими работи - износват се.
Това последното - за ежедневно носене.
Ако обаче машината е за чекмедже, лично аз хич не бих мазал анкера. Щото ще има износване, ако работи дълго. А за три пъти в годината за по два дни - може и на сухо
За Ракетата е различно - по-добре да се маже анкера, щото и да го олееш целия, пак ще върви. И на сухо върви, ама след 10 години почва да се чувства износването на зъбите на колелото и даже на палетите - верно! Виждал съм такова нещо, и то само на Ракета! 2609А, сигурно от шейсетте.
Пълна със стружки, но иначе чиста. Камъните - сухи като Сахара. Ама цъка бе! И даже пази минута в денонощие!
Аз тогава си казах - сбъркали са машината за командиреца! Трябвало е нея да сложат. Щото 2414 така не може, ще вземе да спре
