Ами барабар и аз с останалите. Тук мога да споделя другите ми слабости. То като нямам силна страна , поне слабостите да споделям. И така - моята слабост са стари автомобили - слабост за силни (финасово) хора. Ама като не съм от тях , нещата остават в забвение и покрити с дебел слой прах. Последното от тези неща е моето любимо РЕНО 4 - за жалост вкарано в един гараж преди 12 години. И всяка година се каня да го поизкарам и да го пораздвижа , но това май вече не е възможно. Палих двигателя преди 2 - 3 год. Но не можа да излезе от гаража - спирачната система е блокирала. Та все още се колебая дали да го оставя за пенсионерските си години когато няма друга занимавка или да го дам на някой мераклия че да го стегне и да ходи по ретро изложбите.
Еее, супер е Реното.
Аз пък тези дни съм на тази вълна. Онзи ден докато си карах, мернах в един двор едно червено Мини и се запалих яко. Сега само за някаква такава кола се оглеждам. Според мен, най добре се стегни, че да стегнеш и Реното
На времето имаше по дворовете какви ли не стари коли. Но големия "БУМ" с желязото ликвидира всички реликви - отидоха за скраб. Аз преди се занимавах с коли и обикалях по селата. Какво ли не съм видял - САМБИМ, БОРГВАРД , ТРИУМФ СИМКА, но това е прекалено скъпо хоби. Преди Реното - карах един ХИЛМАН МИНКС - 1964, а още преди това ОПЕЛ ОЛИМПИЯ РЕКОРД - 1957 Имам снимки от някога, с фотоапарат , ама те и снимките потънаха някъде, незнайно къде. Някога ако се намерят ще ги показвам. Че и за внуци да ги пазя ( та да има на какво да се смеят)
А честито страничка!
Реното е яко, а за слабостите не си прав. Не те познавам лично (ама като си ходя, ще се видим ;)), но саати къртиш като малко други.
Нищо не пропускаш и уважаваш еднакво някоя ръждива рухлица и разни Волни с Делукси, за което моите почитания!
А темите ти с постъпкови ремонти са много полезни.
Ако можех всичко бих реставрирал. На шега преди много години започнах като автотенекеджия. Нямаше още телоподаващи и работех с оксижен ( голяма мъка беше) Ама накрая като стегнеш някой стар Московец осмак и го изпънеш на струна, а като му праснеш новата боя - си беше направо голям кеф. Направя си кафе , седна на една макаричка от Севлиевската жица и го гледам с възхищение - какъв ръжделник беше , а сега каква кукла стана. Така е и сега с часовниците - колкото по разкапан - толкова повече ме радва когато почне да цъка. За това съм любител по скоро на възстановяването отколкото на покупка или само притежаването на една вещ.
Супер коли си си избрал :-) Ма това Рено винаги ми е харесвало. То ли беше или онзи готин Ситроен е измислен от идея на Пикасо? Ама и двата модела много ме кефят!
Аз съм карал няколко години такова Рено 4, но пикап. Много каубойска кола, особено скоростният лост е уникаллен. Окачването на предницата също е уникално - с едни торсиони, които се захващат чак отзад. А двигателят е като на старата Дачия. Аз също имам мераци да си реставрирам някой стар автомобил някой ден като имам време да се чудя какво да правя и бих си избрал Шкода Октавия или още по добре Фелиция, но май отдавна не се срещат вече. Преди 5 години бях зарязал медицинската апаратура и бях автотенекеджия цели 3 месеца, та се справям с този занаят
nevenbekriev написа:Аз съм карал няколко години такова Рено 4, но пикап. Много каубойска кола, особено скоростният лост е уникаллен. Окачването на предницата също е уникално - с едни торсиони, които се захващат чак отзад. А двигателят е като на старата Дачия. Аз също имам мераци да си реставрирам някой стар автомобил някой ден като имам време да се чудя какво да правя и бих си избрал Шкода Октавия или още по добре Фелиция, но май отдавна не се срещат вече. Преди 5 години бях зарязал медицинската апаратура и бях автотенекеджия цели 3 месеца, та се справям с този занаят
И аз имах за части едно FURGONETTE (пикапче) ама го разглобих че му взех частите. Незнам какъв е бил твоя двигател - Дачията си е 1300 кубика , а това рено е 800. Само 800 а вади страхотни обороти от ряз. Вероятно е с малък и лек маховик и за това има такова рязко качване на оборота при подаване на газ на макс. И наистина скоростния лост е като закачалка за каубойската ти шапка.
percusst написа:Супер коли си си избрал :-) Ма това Рено винаги ми е харесвало. То ли беше или онзи готин Ситроен е измислен от идея на Пикасо? Ама и двата модела много ме кефят!
Това дето го карах аз си беше 1300, с двигател като на Дачия. Беше сервизен автомобил в Елпак - фирмата в която работех тогава. От други екземпляри впечатления нямам
Възможно е фургончетата да са били оборудвани с по-голям мотор - нали са все пак товарни. А иначе за екстремни условия Това рено направо ми скри топката. С него преди ходех по реките или дунава за риба - през какви места е минало - направо нямам думи. И какъв тормоз съм му налагал , но така и нищо не се почупи. Невероятна проходимост има за малка лека кола. http://www.youtube.com/watch?v=CG1tz3nP944" onclick="window.open(this.href);return false; http://www.youtube.com/watch?v=YcTZuNV3WLk" onclick="window.open(this.href);return false;
Ей къде ни събра господ бре. Тези Рендета са наистина уникални. Преди 22-23г докато бях още Германцки зет в Дрезден ми попадна едно такова Ренде на малко километри, на около 80000 от една Чилийска индиянка го купих за малко пари. Дори още и помня името Химена Пелегрин се казваше, та го имахме няколко години може би 6-7г без ремонти или нещо друго, само каране. А аз тоже съм автомонтьор над 30г, но тенекеджилъка и бояджийството не са ми непознати. Та Митак не си го давай ако нямаш зор или не ти е омръзнало да се занимаваш с него.
Всю пшеницу за границу а Вам Дорогие колхозники приятное КИНО За въпроси на Л.С. или тел.0885334219