По външен вид. Агрегатите вътре са от ЗАЗ 965, който е правен за гърбавия Запорожец:
Като малък много пъти съм гледал двигатели на ЗаЗки, ама преди петнайсетина години го погледнах с други очи. Чудо на техниката си е, откъдето и да го погледнеш

По външен вид. Агрегатите вътре са от ЗАЗ 965, който е правен за гърбавия Запорожец:
Анастас "От Ильича до Ильича без инфаркта, без паралича" Микоян е една от най-ярките фигури на висшите ръководители на Съюза. И не само Анастас - брат му е най-често споменавания арменец в света, вярно, не пряко... стоп, пак ще се отплеснаstoryteller написа:Специално Сталин е имал много положително отношение към САЩ - преди Желязната завеса и Студената война, разбира се [...] Освен това били много впечатлени от масовото индустриално произвоство на всичко, включително на часовници. Коли, камиони, трактори, електромотори, минна индустрия, та чак до химически моливи. Даже Анастас Микоян искал да въведе МакДоналдс - системата в работническите столове.
Това си е болест на ЗаЗките - заден двигател с въздушно охлаждане... немците по ги разбират тия работи: трабантутляците много по-рядко прегряват, щото броя на цилиндрите е правилния и е сложен на правилното мястоrosen_er написа:Докато веднъж не прегря и блокира двигателя.Ех , спомени....
То пък един майстор - да ти умре коня :-)rosen_er написа:Pavlin2,въпросът беше към майстора
Изневеряваш на практиката си, за това се обадихrosen_er написа:Pavlin2,въпросът беше към майстора