

Това е долната плоча на балансовия лагер .От нея можеш да увеличиш леко разстоянието между лагерите или същевременно да го намалиш , да придърпаш или отдалечиш осево цилиндъра от анкерното колело .Успех!

Долният мост на баланса е фиксиран с щифрове освен с винт (в случая - с 2 винта) Ако преди часовникът е бил настроен правилно, не трябва да се мести нищо! (тази настройка променя дълбочината на хода!!!) Ако дълбочината на хода по някаква причина е станала неправилна(такава причина може да е например замяна на цилиндъра, промяна на положението на лагерите на баланса или цилиндровото колело след поставяне на втулки или нови камъни...), това няма да предизвика такъв дефект като описания! Часовникът тогава все пак ще работи...
Има такова нещо. Моите впечатления са, че евтините часовници, купени като неработещи примерно от Англия, са девствени.ivan_p_uzunov написа:Но исках да добавя че болшинството от продаващите се часовници се продават точно заради това -някой мераклия като мен се е майсторял и при монтажа на нов цилиндър е превъртял леко в страни тоя фиксатор който е по периферията .В последствие е препилил и стопера на фиксатора който се намира под моста на баланса .-И така го е оставил .-Поне това е моето наблюдение на около 20 - ната часовници от този тип минали през рацете ми .