

- реших да завъртя оста на едно малко стругче пригодено точно за пробиване на отвори за цапфите и се оказа че периферията нацялото колелото играе и то доста -след оглед се оказа че едната от четирите спици е счупена .- тръгнах да правя върха на оста -да пробивам отвора на струга - и следователно с моя си късмет ,свредлото се счупи в отвора -баш накрая на пробиването .- Идваше ми да си изям- калтармите- дет се вика .-Това последното го има в Уикипедия специално за хората дето не са расли на село !-След като предварително избих анкерното колело от оста и после запецнах парче от свредлото в отвора -седнах да мисля как мога или по -точно -по какъв начин бих могъл да извадя заседналото парче .-Оооо,не мислих дълго !- при толкова много ремонти зад гърба си ...С цялата си научна мисъл взех едни малки клещи ,стиснах оста с тях и поставих отгоре една метално фтулка .-някой може и да се сеща вече какво имах на идея ?- С рязък удар върху фтулката ,-предавайки отката и върху челюстите на клещите се опитах да освободя отвора от парчето -ама ядец!- Оста стана на две -или по -простичко казана не ставаше за работа извъобще!

На тая снимка се вижда една кутика -която все пак намерих чак след ден търсене и с помоща на която самия ремонт би бил доста по лесен .- това са готови заготовки за пиньонни зъбни колела, има и малки и големи .- Бях ги взел отдавна за такива цели и точно когато ти потрябват -естествено човек не може да ги открие.